Problem med IE6
Fra : Kjeld Andersen

Dato : 03-03-03 23:15

Jeg har problem med at min browser ikke viser alle knapper f.eks på en side.
der vises kun hvide felter med et lille rødt kryds.
Jeg kører XP Pro med IE6 med alle opdateringer.

Hvad gør jeg

mvh

Kjeld Andersen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-03-03 09:40

Kjeld Andersen skrev:

> Jeg har problem med at min browser ikke viser alle knapper
> f.eks på en side. der vises kun hvide felter med et lille rødt
> kryds. Jeg kører XP Pro med IE6 med alle opdateringer.

Bliver billederne vist i andre browsere?

Et hvidt felt med et rødt kryds er IE's måde at vise et manglende
billede. Har du evt. et link til en side hvor problemet opstår? Det
er muligt at "fejlen" opstår fordi der er noget galt med den side
du ser på.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 04-03-03 10:39

Det kan også være noget java programmering/grafik. Har du indlæst MS Virtual
Machine, som kan hentes her - java fra microsoft http://www.znn.dk/

Fra : Kjeld Andersen

Dato : 04-03-03 18:36

Tak for hjælpen,
det var Java maskinen der manglede

mvh

Kjeld Andersen

Fra : OKD

Dato : 20-03-03 22:06

Jeg siger det samme, jeg havde nøjagtig samme problem og var igang med at
afinstallere zonealarm og give XP win-secure update skylden. Fedt at det
virker igen!