Kant om indbygget ramme
Fra : Lars Kirkegaard

Dato : 03-03-03 22:04

Når man i FP2002 laver en indbygget ramme -iframe-, bliver den omgivet
at en kant hele vejen rundt, kraftig foroven og til venstre, lysere
forneden og til højre. Kan man slippe for denne kant eller ændre dens
udseende? Så vidt jeg kan se, kan man ikke gå ind og ændre egenskaber.

Lars Kirkegaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-03-03 23:37

lars.kirkegaard@mail1.stofanet.dk (Lars Kirkegaard) skrev :

> Kan man slippe for denne kant eller ændre dens
>udseende? Så vidt jeg kan se, kan man ikke gå ind og ændre egenskaber.

Tjah, du kan slippe for den ved at rette i htmlkoden med
<iframe frameborder=0 .....

Når du sætter en inlineframe, så kan du ved at højreklkke i den
grå boks fjerne fluebenet ved »Show Borders« (Vis rammer ?).

Tilsyneladende kan man ikke få boksen frem, når man har indsat en
side i idramen.

Fra : Axel Nielsen

Dato : 07-03-03 15:19

Hej Lars
Klik på kanten af den indbyggede ramme så den er aktiv derefter højre
klikker du og vælger egenskaber for indbygget ramme, i den er der en box
hvor du kan fjerne streg om rammen.
Axel