Opera laver om på hjemmesiden
Fra : Peter

Dato : 03-03-03 20:00

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig hvad der er galt? Opera laver "om på
tingene" På denne side er der 2 rammer!
http://www.morgenmusikken.dk/repertoire.htm - Teksten i den øverste rammes
vises i kursiv, men i andre browsere er den normal, teksten i (......) er OK
i kursiv men skal ikke være fed! - I 2. ramme ser det næsten rigtig ud
bortset fra et par steder hvad teksten undtagelsesvis er i kursiv. - Hvordan
kan dette egentlig forekomme? - Hvordan kan jeg få det rettet?

m.v.h. - Peter Toft

Alletiders Morgenmusik.
Danmarks største repertoire!
Rød løber og flag medbringes!
www.morgenmusikken.dk
kontakt@morgenmusikken.dk

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 03-03-03 21:45

"Peter" <petit@mobil.dk> posting:

>tingene" På denne side er der 2 rammer!

Du mener tabeller.

>http://www.morgenmusikken.dk/repertoire.htm - Teksten i den øverste rammes
>vises i kursiv, men i andre browsere er den normal, teksten i (......) er OK
>i kursiv men skal ikke være fed! -

Det ser ud til, O7 får koden galt i halsen omkring linje 51 (men nu
er det nu heller ikke den bedste kode!).

Skift linje 51 ud med "</b>"

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-03-03 09:54

Peter skrev i dk.edb.internet.software.browser:

> [...]
> steder hvad teksten undtagelsesvis er i kursiv. - Hvordan kan
> dette egentlig forekomme? - Hvordan kan jeg få det rettet?

Valider din kode:
<http://validator.w3.org/check?uri=http://www.morgenmusikken.dk/repertoire.htm>

Der er _mange_ fejl i koden. Nogle af dem er af kosmetisk
betydning, mens andre er ret alvorlige (fx når du i linje 35
skriver:
).

Dine problemer handler ikke om browsere, men derimod om den
html-kode du sender til browerne. Jeg sætter XFUT til gruppen
<news:dk.edb.internet.webdesign.html>, hvor du kan få hjælp til
at rydde op i din kode.

XFUT: dk.edb.internet.webdesign.html (svar på dette indlæg
henvises til html-gruppen og kan kun ses der).
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)