Scott svs
Fra : KPP

Dato : 03-03-03 19:35

Hej fiske gutter og gutinder

Er der nogen der kender til Scott svs fluestang i klasse 8 ??
Kan den bruges på kysten
Og er den ok ?

Hilsen

Kenn

---

Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-03-03 14:23

Jeg vil da mene, at den kan bruges på kysten med fornøjelse. Det er ikke
nogen hurtig stang, så det er ikke en TYPISK kyststang, men til folk, der
ikke er så rutinerede eller til folk, der godt kan lide en lidt roligere
kasterytme vil jeg mene den er fin. Den er måske liiiiidt for høj i
lineklassen - #8 bruges når det blæser og her vil en hurtig aktion være at
foretrække. Den vil være meget fin til geddefiskeri. Alt i alt en god stang
i en god kvalitet - der kan fiskes mange år med den med stor fornøjelse. De
er på tilbud rundt omkring. De lette koster ca 1000 og lidt oppe i klasserne
stiger prisen til 12-1300 kr

Jesper