C++ Kursus
Fra : Torben W. Hansen

Dato : 03-03-03 11:50

Metal Industriens Efteruddannelses udvalg (ME) udbyder mange datakurser
heriblandt "06822 Programmeringssprog C++", der løber af staben i perioden
24/3 - 28/3/2003 hos EUC-Syd i Sønderborg.

Kursets indhold:
Anvendelse af simple datatyper som Enum, Struct, Class og Union og
kombination af disse til sammensatte.
Pointere og dynamisk allokeret memory. New/delete operatorerne,
pointere
til data samt pointere til funktioner.
Funktioner og prototyping inkl. value/reference overførsel af
argumenter, default parametre, variabelt antal parametre samt
overloading af funktioner.
Indkapsling: Information hiding, private/protected/public, constructor
og destructor samt overloadede operatorer.
Anvendelse af nedarvning på flere forskellige beskyttelsesniveauer og
fra flere klasser samtidigt.
Anvendelse af templates, herunder parametertypekontrollerede makroer.
Pointere til rod-klasser for aktivering af virtuelle funktioner i
nedarvede klasser. Anvendelse af polymorfisme.
Anvendelse af klassebibliotek, herunder kunne foretage den nødvendige
nedarvning for at kunne anvende biblioteket.

Kurset er gratis på nær et mindre og nyligt indført brugerbetalingsgebyr.

Hvis man har job eller er dagpengeberettiget ydes der kompensation/dagpenge
under kurset ligesom indlogering/forplejning godtgøres.

Yderligere information fåes ved at kontakte EUC-Syd, Bodil Beck, Tlf.
74124465 eller på:

http://www.eucsyd.dk/kursus.asp?courseId=1977&FieldId=24
Torben W. Hansen

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 03-03-03 20:25

"Torben W. Hansen" <mail@ins-intersoft.com> skrev i en meddelelse
> Metal Industriens Efteruddannelses udvalg (ME) udbyder mange datakurser
> heriblandt "06822 Programmeringssprog C++", der løber af staben i perioden
> 24/3 - 28/3/2003 hos EUC-Syd i Sønderborg.
Og så er du ikke engang klar over, at sådan en type indlæg er uønsket her i
gruppen

tsk tsk tsk

Allan Bach

Fra : Torben W. Hansen

Dato : 03-03-03 22:38

> Og så er du ikke engang klar over, at sådan en type indlæg er uønsket her
> gruppen
>
> tsk tsk tsk
>
> Allan Bach

Jeg kan let forestille mig at ikke alle programmører er lige smalsporede...

Torben W. Hansen

Fra : Kim Emax

Dato : 03-03-03 23:46

Torben W. Hansen wrote:

> Jeg kan let forestille mig at ikke alle programmører er lige
> smalsporede...

Med den seriøsitet du lægger for dagen her så ville jeg ikke deltage i dit
kursus selv, hvis jeg har brug for og lyst til at lære mere om C++. Hvad du
åbenbart fejler at forstå er at denne gruppe og de andre du har postet i er
et sted, hvor man stiller spørgsmål til og svarer hinanden. Reklame postings
hører ikke hjemme her, prøv dk.internet.opslag.

Og så gør man altså opmærksom på at man krydsposter!

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 10-03-03 22:57

"Torben W. Hansen" <nospam@mail.com> writes:

> Jeg kan let forestille mig at ikke alle programmører er lige smalsporede...

Manglende professionalisme ved markedsføringen borger ikke godt for
produktet.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn

Fra : Kim Emax

Dato : 10-03-03 23:20

Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> Manglende professionalisme ved markedsføringen borger ikke godt for
> produktet.

My thoughts excactly

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 03-03-03 22:47

On Mon, 3 Mar 2003 22:38:18 +0100, Torben W Hansen wrote:

> Jeg kan let forestille mig at ikke alle programmører er lige
> smalsporede...

Kan du også forestille dig at sætte dit ind i mediet, så du kan undgå
at misbruge det?

Læs f.ex.:

<http://usenet.dk/netikette/gruppe.html>

samt:

<http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.programmering.basic.visual-basic>
<http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.programmering.java>
<http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.programmering.pascal>
<http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.programmering.perl>

og:

<http://usenet.dk/info/netikettebrud.html>

Den eneste gruppe under dk.edb.programmering din artikel *måske* kunne
være svagt berettighet i, dk.edb.programmering.c, har du undladt.

Her er en gruppe med en fundats dit indlæg ikke ville falde udenfor:

<http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.opslag>

Evt. videre diskussion foregår i dk.admin.netikette.

Mvh.

Adam

--
"Vi lugter af bukselak Adam Sjøgren
Vi lugter af bukselak" asjo@koldfront.dk

Fra : Lars Dam

Dato : 03-03-03 22:47

On Mon, 3 Mar 2003 22:38:18 +0100
"Torben W. Hansen" <nospam@mail.com> wrote:

> Jeg kan let forestille mig at ikke alle programmører er lige smalsporede...

Jeg kan forestille mig at hvis jeg var c++ programmør så ville jeg nok også abonnere på C++ gruppen. Da jeg ikke er det har jeg _ingen_ interesse i dit indlæg da det er off topic.

> Torben W. Hansen

vh. ld

Fra : Kjeld Flarup

Dato : 03-03-03 23:54

Torben W. Hansen wrote:
> Metal Industriens Efteruddannelses udvalg (ME) udbyder mange datakurser
> heriblandt "06822 Programmeringssprog C++", der løber af staben i perioden
> 24/3 - 28/3/2003 hos EUC-Syd i Sønderborg.

Jeg tror jeg vil lægge en kopi over i undervisningsafdelinge med en note om at
vi bestemt ikke skal benytte dette firma, de er da de rene amatører.

--
------------------------- Med Liberalistiske Hilsner --------------------------
Civilingeniør, Kjeld Flarup - Mit sind er mere åbent end min tegnebog

Fra : Larz

Dato : 04-03-03 01:02

Kjeld Flarup <kjeld.flarup@liberalismen.dk> wrote in

> Jeg tror jeg vil lægge en kopi over i undervisningsafdelinge med en
> note om at vi bestemt ikke skal benytte dette firma, de er da de rene
> amatører.

Jeg er enig i at hr. Torben W. Hansen var tankeløs da han postede
dette indlæg. Men du lader til også at kende undervisningens
kvalitetniveau? Har du taget mange af deres kurser? :P

--
-
Lars

Fra : Torben W. Hansen

Dato : 05-03-03 02:33

Det _er_ gået op for mig at den fremsendte information ikke var særlig
populær.

Jeg synes alligevel at jeg vil kommentere et par punkter:

Een (Adam Sjøgreen) nævnte fejlagtigt at jeg ikke havde bragt indslaget på
C++-gruppen.

En anden henviste til netettikette mens andre tilsyneladende tror at jeg
repræsenterer et firma.

Helt ærligt - det var udelukkende en information, og da programmeringskurser
ikke er helt billige kunne det måske være af interesse for andre, men
tydeligis ikke for alle, der tilsyneladende har et næsten religiøst forhold
til valgte programmeringssprog.

Pudsigt nok har nogle af jer masser af reklame i signaturen eksempelvis
vinsalg på nettet, politik (liberalisme), men det sorterer måske under en
anden jantelov ?

Desuden stiller jeg mig selv det spørgsmål, hvem har i virkligheden har
brugt mest serverplads på usaglig snak i denne dialog...

Hvis det kan glæde nogen, så skal I ikke høre mere fra min kant...

Med venlig hilsen
den tankeløse amatør etc, etc...
Torben W. Hansen

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 05-03-03 07:52

http://www.usenet.dk/netikette/gruppe.html

http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#signatur

http://www.usenet.dk/netikette/vejledhvem.html

> Hvis det kan glæde nogen, så skal I ikke høre mere fra min kant...

Seriøst: Du kommer igen, vi har alle været der hvor du er nu med hensyn til
brug af usenet Min pointe er: Tag det ikke så tungt, usenet har nogle
regler, overholder man dem er det også et rart sted at "holde til". Prøv at
kikke lidt på de ovenstående links og måske www.usenet.dk generelt.

> Med venlig hilsen
> den tankeløse amatør etc, etc...
> Torben W. Hansen

Tankeløse? naaah, nok nærmere uvidende hvilket jo er ganske uskyldigt hvis
man vedkender sig det.

Med Venlig Hilsen
Thomas

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 05-03-03 11:04

On Wed, 5 Mar 2003 02:33:13 +0100, Torben W Hansen wrote:

> Een (Adam Sjøgreen) nævnte fejlagtigt at jeg ikke havde bragt
> indslaget på C++-gruppen.

Den artikel jeg svarede på var krydspostet i visual-basic, java,
pascal og perl gruppen - men ikke i c-gruppen. Præcis lige som den
artikel jeg svarer på nu.

Hvis du har postet to ens artikler i forskellige grupper har du bare
brudt endnu en af de grundlæggende netikette-regler:

<http://usenet.dk/netikette/crosspost.html>

Da jeg ikke læser c-gruppen kunne jeg naturligvis derfor ikke
kommentere på denne yderligere fejltagelse.

> En anden henviste til netettikette mens andre tilsyneladende tror at
> jeg repræsenterer et firma.

(Det er en oplagt tanke, al den stund at du poster reklamer. Noget der
normalt ikke er velset på usenet).

> [...]
> interesse for andre, men tydeligis ikke for alle, der tilsyneladende
> har et næsten religiøst forhold til valgte programmeringssprog.

Sjovt at du straks tror at det har noget med programmeringssproget og
religion at gøre, når du får at vide at du har opført dig
uhensigtsmæssigt.

> Pudsigt nok har nogle af jer masser af reklame i signaturen
> eksempelvis vinsalg på nettet, politik (liberalisme), men det
> sorterer måske under en anden jantelov ?

Man må skrive hvad man vil i sin .signature, så længe man holder sig
inden for omfangsreglerne:

<http://usenet.dk/netikette/signatur.html>

Endnu engang har du ikke sat dig ind i mediet før du skriver.

> Desuden stiller jeg mig selv det spørgsmål, hvem har i virkligheden
> har brugt mest serverplads på usaglig snak i denne dialog...

Jeg er ligeglad med den serverplads dit indlæg optager - det er alene
at du overtræder netiketten og ikke sætter dig ind i mediet inden du
poster, der er et problem, sådan som jeg ser det.

Evt. yderligere diskussion i dk.admin.netikette.

Mvh.

Adam

--
"Kom låna törnekronan min Adam Sjøgren