Data Base og flash
Fra : Andelika

Dato : 03-03-03 10:52

Kan man laver connection mellem flash movie od data base og hvordan....
en link til turtorial eller noget lignede vil hjælpe....

Fra : Søren \"Pengman\" Pe~

Dato : 03-03-03 14:24

"Andelika" <Andelika@mail.ikasths.dk> wrote in message
> Kan man laver connection mellem flash movie od data base og hvordan....
> en link til turtorial eller noget lignede vil hjælpe....

Heysa

Her er lige nogle links om en af mulighederne - .ASP - som jeg selv har
rodet lidt med... og som jeg skal til at undersøge igen inden sålænge...
håber de kan bruges

http://www.asp101.com/articles/flash/index.asp
http://scripts.nl/flash/f-asp1.asp
http://www.smartwebby.com/Flash_and_ASP/default.asp
http://dwmxextensions.com/forum//topic.asp?TOPIC_ID=544

Derudover er der også mulighed for at bruge sådan noget som .php, og det er
det nok andre i gruppen der kan hjælpe dig med

God fornøjelse med projektet

Søren

Fra : _michael_

Dato : 05-03-03 09:12

Ja... loadvariables og geturl kan hente php/txt/asp etc dokumenter....

den Mon, 3 Mar 2003 10:52:13 +0100, "Andelika"