Hunde forbud 3
Fra : BN

Dato : 03-03-03 09:21

Hejsa Ann

Tak for irettesættelsen
Nu har jeg også prøvet det...
Jeg var nødt til at starte en ny tråd, da jeg lige har genenstaleret
computeren, og det er lidt nemmere for mig at skrive tilbage inde i mit
emailprogram.

Endnu en meddelse, som ikke rigtig hører hjemme, men for at råde bod på det,
kan jeg lige tilføje, at Sandra er meget interesseret i vores nye kaninunge,
som er flyttet ind hos vores anden kanin, som er 9 mdr. ;---)

Hilsen BN

Fra : Ann K.

Dato : 03-03-03 14:21

Hej BN

>Tak for irettesættelsen
Nu har jeg også prøvet det...

<> Jamen dét var da så lidt!!! Altid til tjeneste

>Jeg var nødt til at starte en ny tråd, da jeg lige har genenstaleret
computeren,

<> Nååhhh - så var det derfor, der ikke var en reaktion på min
irettesættelse... Den slags plejer jo ellers at trække nogle
mega-monstertråde!
Jeg var lige ved at blive helt bekymret for gruppens videre eksistens!
*sss*

Mvh Ann - der kun er blevet irettesat for min citat-teknik

Fra : Karina og Christian

Dato : 03-03-03 15:57

"Ann K." <tsarsFJERN@DETTEos.dk> wrote in message
[klip]
> [...]
> mega-monstertråde!
> Jeg var lige ved at blive helt bekymret for gruppens videre eksistens!

Hejsa Ann og BN

Jeg har skam reageret på jeres indlæg. Desværre er jeg kommet galt afsted -
typisk

Ann sagde noget om, at vores snak måske bedst hørte til i gruppen dk.snak,
hvilket jeg jo syntes lød ganske fornuftigt.

Jeg havde så hørt om det her med, at man kunne gøre sådan, at svar på tråden
havner i den gruppe, hvilket sååååådan set også lykkedes. Desværre havnede
det indlæg, hvor jeg fortalte, at jeg flyttede tråden over i dk.snak OGSÅ i
dk.snak, så man altså ikke her i gruppen kunne se, at svarene fremover ville
kunne læses i dk.snak.

Nå, men sikke da noget rod og sikke da en rodet forklaring )

Men hvorom alting er, så er dele af vores tråd altså - som vist efterhånden
nævnt 117 gange - i dk.snak

Med venligste hilsner
Karina

Fra : x Vuf x

Dato : 03-03-03 17:18

Mon, 3 Mar 2003 15:56:34 +0100, Karina og Christian wrote:

>Men hvorom alting er, så er dele af vores tråd altså - som vist efterhånden
>nævnt 117 gange - i dk.snak

Hehe...Nej kun et indlæg er havnet i dk.snak, og er nu, hvad der er
ganske typisk for dk.snak, blevet til noget helt andet.

--
Mvh Sonja Petersen http://www.sonpet.com/ kennel***@sonpet.com fjern de 3 *

Papillonhvalpe. Nu er uldtotterne gamle nok til at flytte hjemmefra.
Mail mig og du får måske mit tlf.nr.

Fra : BN

Dato : 04-03-03 09:41

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev i en meddelelse
news:3e636d2a$0$25869> Jeg havde så hørt om det her med, at man kunne gøre
> [...]
>
> Nå, men sikke da noget rod og sikke da en rodet forklaring )
>
> Men hvorom alting er, så er dele af vores tråd altså - som vist

Hejsa Karina

Hihi, hvor sjovt, så må jeg hellere hente dk.snak ind i mit emailprogram

Hilsen BN