Mærkeligt...
Fra : Anet

Dato : 03-03-03 09:24

Jeg var på arbejde i går og havde så min bærbare computer med. Da jeg lige kiggede herind stod der et indlæg om fra den 15 til den
21 marts da var der lukket og at det derefter koster 0,15 ører pr. indlæg fremover. Nogen af Jer andre der har set det? Men her på
min den stationære computer står der intet indlæg om det...

--

~Hilsen
Annette~

Fra : Anet

Dato : 03-03-03 09:52

"Anet" <anet49@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3e631117$0$32007$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> min den stationære computer står der intet indlæg om det...

Hov forresten så stod der også noget om at stoppe de der syge indlæg fra ham
Mosegaard....dem har vi også set her i gruppen flere gange.

~Hilsen
Annette

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 03-03-03 10:14

Anet wrote:
> [...]
> min den stationære computer står der intet indlæg om det...

Mon ikke det kommer fra din internetudbyder eller dem der driver den
news-server du brugte fra den bærbare?

-dennis

Fra : john lundsgaard

Dato : 03-03-03 12:20

"Dennis Thrysøe" <dennis@geysirheste.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det kommer fra din internetudbyder eller dem der driver den
> news-server du brugte fra den bærbare?

Hej
Jeg har meddelelsen både fra TDC (hjemme) og (Euroconnect) her på arbejde.

Og jeg har også set den både på fritid sejlads og dykning.

Jeg kan ikke afgøre om det er spam eller de gale mennesker mener det
seriøst??

Men så bliver det vel hestenettet fremover eller??

Hilsen John

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 03-03-03 12:45

john lundsgaard wrote:

> [...]
>
> Og jeg har også set den både på fritid sejlads og dykning.
>
> Jeg kan ikke afgøre om det er spam eller de gale mennesker mener det

Det er vel spam af en eller anden slags (se Tronds indlæg). Jeg havde
bare ikke set det (kan stadig ikke se det?) på TDC's server.

-dennis

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 03-03-03 16:46

"Dennis Thrysøe" <dennis@geysirheste.dk> wrote in message

> Det er vel spam af en eller anden slags (se Tronds indlæg).

Vedkommende, der har sendt den (fra en hotmail-adresse!), bliver i hvert
fald fuldstændigt "flame't" i dk.videnskab.historie - følg historien dér.
Det er næsten underholdende.

Jeg havde
> bare ikke set det (kan stadig ikke se det?) på TDC's server.

Jeg kører på den server, som ikke har binære grupper - måske de har slettet
den fra den anden?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 03-03-03 10:25

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> 21 marts da var der lukket og at det derefter koster 0,15 ører pr. indlæg
fremover. Nogen af Jer andre der har set det?

Det er en syg joke, som ikke skal tages seriøst. Meddelelsen ligger også på
dk.snak.vittigheder og dk. videnskab.historie

Men her på
> min den stationære computer står der intet indlæg om det...

Tjah... dét er måske lidt mærkeligt!?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 03-03-03 11:28

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote:

>Men her på min den stationære computer står der intet indlæg om det...

Altså må det være ham der har lavet din bærbare der spiller dig et
puds. )

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Anet

Dato : 03-03-03 11:45

> Altså må det være ham der har lavet din bærbare der spiller dig et
> puds. )

(klip)¨¨

her på min stationære bruger jeg tdc på den stationære bruger jeg cybercity. Måske andre med Cybercity kan se de indlæg jeg taler
om.

Og du Ole burde være glad for at jeg har min bærbare til at fabrikere lange mails på......*GGG*

--

~Hilsen
Annette~

Fra : Anet

Dato : 03-03-03 11:50

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 03-03-03 13:11

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote:

>Og du Ole burde være glad for at jeg har min bærbare til at fabrikere lange mails på......*GGG*

Jammen, jeg er da lykli for dine rapporter om hvodden det går dernede
hos jer Især når der er nyt om Raini, den bette knait!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : PJM

Dato : 03-03-03 16:50

> [...]
fremover. Nogen af Jer andre der har set det? Men her på
> min den stationære computer står der intet indlæg om det...

Glem det bare -der er kun tale om SPAM. Men hvis din bærbare har stået
stille længe, trænger den måske under alle omstændigheder til en "tør
numse" -omformatering, eller blot opdatering af diverse "sikker surf".

mvh
pjm