CoolBar, ToolBar og menuer
Fra : Harald

Dato : 16-02-03 23:47

Jeg har 2 problemer, på en form, som er en fsMDIForm, har jeg en TCoolBar på
denne er der en TToolBar.TToolBaren har Menu propertyen sat til en
TMainMenu. Alt virker indtil nu men 1. problem er så at de Shortcuts jeg har
sat i de enkelte TMenuItems i TMainMenuen ikke virker.
2. problem er at hvis jeg åbner en fsMDIChild form som også har en TMainMenu
så bliver menuerne ikke merged.
Mht. merge, så virker det fint hvis TMainMenu på hoved formen ikke bliver
placeret på en ToolBar men så ser det jo ikke så smart ud.

Mvh
HK