Ansvar m.m.
Fra : skingur

Dato : 03-03-03 00:45

Hej Alle!
jeg har nu siddet i tre-fire timer foran computeren og læst gamle indlæg
om alt mellem himmel og jord - der i blandt økonomi og det at have råd
eller ikke råd til at beholde sine heste. I den forbindelse vil jeg
gerne rette en tak til dem, der erkender at tid og økonomi har ændret
sig og derfor får en halvpart på deres hest, til stor glæde for
fattigrøve som mig, der ikke har råd til at købe en helt selv! Jeg er
lige "kommet med" i en pragtfuld islænder, som jeg glæder mig til at
lære bedre at kende i den nærmeste fremtid. Det er skønt, at man kan
dele i stedet for at sælge...!
kh, Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : skenkur

Dato : 05-03-03 20:39

"skingur" skrev d. 03-03-03 00:45 dette indlæg :
> [...]
> lige "kommet med" i en pragtfuld islænder, som jeg glæder mig til at
> lære bedre at kende i den nærmeste fremtid. Det er skønt, at man kan

Det er da så sandt som det er sagt! Mærkeligt at der ikke er flere
islænderfolk, der benytter sig af denne løsning. Blandt 'varmbloderne'
er det jo ret almindeligt.
Kh Skenkurs mor

http://www.kandu.dk/