Godnatkys
Fra : john lundsgaard

Dato : 01-03-03 21:43

Ja se det var jo en overskrift der trak publikum

Hehehehehe

Næh men jeg har såmænd bare været ude og sige godnat til krikkerne, og når
forårslopperne huserer i vinterpelsen så er det en omgang der tager tid, og
der skal lægges kræfter i nusseriet. Og så ender det med at blive
gensidigt!!!. Så nu sidder jeg her og lugter meget af hest, og er helt våd i
håret af heste savl og må nok erkende, at der skal et bad til inden
sengetid.

Men gud hvor er det dejligt .

Hilsen John

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 01-03-03 21:59

"john lundsgaard" <john_lundsgaard@ofir.dk> wrote:

>Ja se det var jo en overskrift der trak publikum

Nå! det var nok bevidst, ikk'?

Jeg var osse lige ude og sige godnat. Emma har en speciel måde at sige
det på. Jeg går hen til hende og lægger armen rundt om halsen og
gnubber hende på den modsatte side af halsen. Så bøjer hun halsen
rundt om mig og gnubber hovedet op ad ryggen på mig så pøl., øhh.
aftensmaden er ved at komme ud igen.

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Musen

Dato : 02-03-03 08:25

Ja se det var jo en overskrift der trak publikum

Ja det lød jo ikke værst *SSS*

> [...]
> gensidigt!!!. Så nu sidder jeg her og lugter meget af hest, og er helt våd
> håret af heste savl og må nok erkende, at der skal et bad til inden

Ja når jeg nusser Ronzo på halsen, så står han og nikker med hovedet i takt
til min arm, samtidig med at han spidser munden så han faktisk ser ud som om
jeg bare kan komme og få et ordentligt smækkys *SS*

> Men gud hvor er det dejligt .

Det er det ihvertfald

/Musen

Fra : Nina Svanholm

Dato : 06-03-03 09:58

Så nu sidder jeg her og lugter meget af hest, og er helt våd i
> håret af heste savl og må nok erkende, at der skal et bad til inden
> [...]

*S* Jacques ved heller ikke noget bedre end at oversnaske mit hår og mit tøj
for den sags skyld, for så er rigtig hyg´ligt at være hest

Venlig hilsen Nina Svanholm.