ny internet udbyder
Fra : martin nielsen

Dato : 01-03-03 19:22

jeg vil skifte fra dansk kabel tv til en ny udbyder..... skal gerne have en
min 1024 download.... gerne billigt..... jeg bor i korsør..... nogle forslag
?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-03-03 22:19

"martin nielsen" <martinvn21@hotmail.com> wrote in message
> [...]
en
> min 1024 download.... gerne billigt..... jeg bor i korsør..... nogle

Hvorfor skal du skifte udbyder?

Ja okay prisen for en 1024/512 hos DK-tv er jo ret dyr i forhold til
andet...

Ellers kan du jo kigge på adsl, eller FWA...

Den billigste er nok Sonofon FWA; som findes under erhverssiderne på
www.sonofon.dk.. Der for du en 1024/512 for 529,-/måneden

Fra : Kim

Dato : 01-03-03 23:31

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> Hvorfor skal du skifte udbyder?
>
> Ja okay prisen for en 1024/512 hos DK-tv er jo ret dyr i forhold til
> andet...
[Klip]

Måske fordi at fra første maj kan du ikke mere have 1024/512 hos dem,
der ændres hastigheden til 1024/256, og den er helt gal med 512/256
forbindelsen der bliver 50 kr dyre pr måned plus at hastigheden bliver
512/128, men du kan selv se deres ændringer her :)

http://www.abonnement.dk-tv.dk/

Fra : dolly

Dato : 02-03-03 00:20

hej jeg har også dansk kabel tv og vil prøve om vi i vores antenneforening
kan få dem skiftede ud for det er tdc kabel tv er med deres bestyrelse så
det er nok der for deres priser er blevet sådan
hilsen
morten

Fra : martin nielsen

Dato : 02-03-03 09:53

ok..... er der ikke andre alternativer ?? jeg har på et tidspunkt set en
side hvor de sammelignede alle internet selskaber !??
og til dolly........ jeg har prøvet det samme med mit antenneselskab,de
havde en kontrakt på 8 eller 10 år... så et skift kan nok ikke blive muligt
i den nærmeste fremtid,og situationen er nok den samme for dit
vedkommende.....

Martin.......

Fra : Listen

Dato : 02-03-03 15:16

> ok..... er der ikke andre alternativer ?? jeg har på et tidspunkt set en
> side hvor de sammelignede alle internet selskaber !??

På følgende sider sammenlignes teleselskaberne:

www.telepriser.dk
http://www.teleprisguide.dk

Hilsen
Kim

Fra : Martin

Dato : 02-03-03 15:18

Fra : martin nielsen

Dato : 02-03-03 15:58

det var det nederste link jeg søgte. tak kim...
hvad er dit problem martin ??