Islændermysli
Fra : Anet

Dato : 01-03-03 14:09

Jeg har kigget lidt rundt på nettet men ikke fundet lige hvad jeg søgte. Nogen af Jer islænderfolk herinde der ved hvor jeg kan se
en deklaration på islændermysli?

--

~Hilsen
Annette~

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 01-03-03 19:05

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har kigget lidt rundt på nettet men ikke fundet lige hvad jeg søgte.
Nogen af Jer islænderfolk herinde der ved hvor jeg kan se
> en deklaration på islændermysli?

Ja. På nedenstående kan du se, hvad jeg selv bruger:

http://www.hippolyt.dk/menu2.htm

- klik på "Hesta Mix" ude i menuen til venstre
- gå ned i bunden af skærmen, dèr står deklarationen

Mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Anet

Dato : 02-03-03 00:46

> Ja. På nedenstående kan du se, hvad jeg selv bruger:
>
> http://www.hippolyt.dk/menu2.htm
>
> - klik på "Hesta Mix" ude i menuen til venstre
> - gå ned i bunden af skærmen, dèr står deklarationen

(klip)

Tak Trond, det var lige hvad jeg skulle bruge og netop det produkt jeg er blevet anbefalet.

--

~Hilsen
Annette~

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 02-03-03 03:55

> (klip)
>
> Tak Trond, det var lige hvad jeg skulle bruge og netop det produkt jeg er
blevet anbefalet.

Det er dælendytme også godt - selvom det er lidt en halpebret pris. Men hvad
gør man ikke for de små stakler. *G*

mvh
Trond Øyvind Hermansen