Cursor i <INPUT - feltet
Fra : Peter Konner

Dato : 01-03-03 00:25

Hvordan er det lige man får placeret cursoren i (det første ?) INPUT-felt,
når man loader en ny side ?

Min hukommelse siger noget med "fokus", men....jæ ka itte hows dæ

Pft
/Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-03-03 00:34

"Peter Konner" <konner@pc.dk> skrev :

>Hvordan er det lige man får placeret cursoren i (det første ?) INPUT-felt,
>når man loader en ny side ?

<script type="text/javascript">
function fokus_paa_felt() {
document.forms['form1'].unfelt.focus();
}
</script>

</head>

<form name="form1"
action="sted_hvor_oplysningerne_skal_sendes_hen.html" >
name="unfelt"></p>

name="pwfelt"></p>
<input type="submit" value="logon!">
</form>

Fra : Peter Konner

Dato : 01-03-03 00:37

> [...]
>
> </head>
>
> <form name="form1"
> action="sted_hvor_oplysningerne_skal_sendes_hen.html" >

SUPER...
Jeg takker mange gange !
/Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-03-03 01:05

"Peter Konner" <konner@pc.dk> skrev :

>Jeg takker mange gange !

Ikke så meget at takke mig for - jeg har selv tyvstjålet det
herinde på et tidspunkt .

Fra : Ib K. Jensen

Dato : 01-03-03 22:41

In article <o8uv5vsieuvahgk52h6589tejin11qa290@dtext.news.tele.dk>,
Knud Gert Ellentoft says...
> "Peter Konner" <konner@pc.dk> skrev :
>
> Ikke så meget at takke mig for - jeg har selv tyvstjålet det
> herinde på et tidspunkt .

Det hedder : lånt permanent

--
Med venlig hilsen / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen
Ib K. Jensen

Fra : Matus

Dato : 02-03-03 15:43

"Peter Konner" <konner@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> når man loader en ny side ?
>
> Min hukommelse siger noget med "fokus", men....jæ ka itte hows dæ

Der er en mere enkel udgave:

<form action="http://www.alltheweb.com/cgi-bin/search" method="GET"
name="form"><br>
<input size="15" name="query"><br>
<input type="submit" value="Search">
</form>

Fra : Peter Konner

Dato : 03-03-03 21:35

> Der er en mere enkel udgave:

> [...]

Tak Matus - jeg vil lige eksperimentere lidt *S*

/Peter