Java problemer i IE 6 + win 2000
Fra : Leif Elsborg

Dato : 28-02-03 21:38

Hej Gruppe

Jeg har fået problemer med Java i IE 6 i win 2000, jeg kan ikke se
hjemmesider med java på.

Jeg har læst nyhedsgruppen igennem og kan se at emnet har været oppe flere
gange. Jeg har forsøgt med at downloade java fra SUN og det fungerer også
uden problemer på de forskellige hjemmesider, men det fungerer ikke sammen
med netbanken. Jeg har lagt de nyeste opdateringer fra microsoft ind og
intet hjælper

Når jeg skriver WJVIEW i "kør" får jeg følgende meddelelse tilbage:

Fejl: Java Virtual Machine kunne ikke findes. : klassen er ikke registreret

Er der nogen som kan hjælpe mig videre, eller er der kun formatering tilbage
?

Når jeg skriver i

--
Leif Elsborg
www.elsborg1.dk

Fra : Stefan

Dato : 01-03-03 07:38

> [...]
> hjemmesider med java på.
> det fungerer ikke sammen med netbanken. Jeg har lagt de nyeste opdateringer

Hej! Jeg har flere gange læst at Suns Java ikke fungerer sammen med Netbanken,
men det gør Microsofts.

Så prøv at afinstallere Suns Java, og installer Microsofts istedet, så skulle
det gerne fungere. Du kan hente den her:

http://www.softnews.ro/public/cat/10/18/10-18-20.shtml

--
Venlig hilsen
Stefan

Fra : Leif Elsborg

Dato : 01-03-03 12:15

"Stefan" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
skulle
> det gerne fungere. Du kan hente den her:

Hej Stefan

Tak for tuppet, jeg havde forsøgt med at installere Microsoft, det fungerer
heller ikke.

Det er som om at windows ikke har fået registreret java maskinen korrekt