Dårlig mave
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-02-03 20:41

Godaften

Stakkels Nicki siger jeg bare, her i dag mens vi var på arbejde, har han
bare været syg i sin mave. Min mor kom som altid for at gå med ham der midt
på dagen, og hvilken ubehaglig lugt der mødte hende. Nicki havde bare for at
sige det lige ud, skidt hele køkkenet til, og kastet om fire gange, så frem
med vand og sæbe hun måtte

Man kan intet mærke på ham nu, han leger, er fræk og er 100% sig selv, så
hvad der lige har været galt må guderne vide. Han har spist en anelse A-38,
men ellers vil vi holde en mad fri dag i dag.

Hygge

Bolette

Fra : Is

Dato : 28-02-03 22:42

så frem med vand og sæbe hun måtte
---

Det er da ikke så dårligt med sådan en mor !

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-02-03 22:48

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse1@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Det er da ikke så dårligt med sådan en mor !

Nej vel?, jeg holder skam også meget af hende, og sikken hjælp vi har i dem
( også min far ). De lufter nemlig Nicki HVER dag mens vi er på arbejde, og
tager ham lige så tit ned til dem ( vi bor i samme opgang ) hvilket både
Nicki og de nyder af ( og så får vi gjort rent en gang om ugen af mor,
så vi klager ikke, men det var en mindre biting ).

Bolette

PS har lige konstateret her til aften at Nicki stadig har meget tynd mave,
nogen råd til hvad jeg kan gøre? måske ris og kylling i morgen vil hjælpe?

Fra : x Vuf x

Dato : 28-02-03 23:24

Fri, 28 Feb 2003 22:48:00 +0100, Bolette Nielsen wrote:

>PS har lige konstateret her til aften at Nicki stadig har meget tynd mave,
>nogen råd til hvad jeg kan gøre? måske ris og kylling i morgen vil hjælpe?

Ja og tørre kiks og A38 til natten og som morgenmad!

--
Mvh Sonja Petersen http://www.sonpet.com/ kennel***@sonpet.com fjern de 3 *

Papillonhvalpe. Nu er uldtotterne gamle nok til at flytte hjemmefra.
Mail mig og du får måske mit tlf.nr.

Fra : Is

Dato : 01-03-03 09:58

> PS har lige konstateret her til aften at Nicki stadig har meget tynd mave,
> nogen råd til hvad jeg kan gøre? måske ris og kylling i morgen vil hjælpe?
---

Et døgn uden mad er jeg blevet anbefalet ved min dyrlæge - (det er hunden vi
snakker om !)
og så gi den kogt vand !

kommer der blod med i afføringen, er det nok til til at snakke med en dyrlæg
!!!

--
Venlig hilsen
Erik Isager