slide effekt
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 28-02-03 18:44

jeg har en "ramme" som jeg vil have til at glide alt efter hvilke knapper
man trykke på, noget med x,y position, men jeg kan ikke finde nogen tut til
det nogen steder. ville høre om i kender noget til det.

eks. på www.mediekom.dk/orange

det er den tynde ramme der skal glide.

ps der er intet der kan noget pt.

--