Mette er IKKE død!
Fra : Jytte Frederiksen

Dato : 27-02-03 13:33

Vi er dybt chokerede over i dag at læse at vor datter Mette lyves død
i avisen og Internet !

Vi vil gerne på det voldsomste dementere denne afskylige løgn som vi
ikke forstår, nogle kan få sig selv til skrive, om vor datter der
aldrig har gjort nogen noget ondt.

Vi kan heldigvis fortælle at Mette har det meget meget bedre end for
en månede siden, og regner med at hun kan vågne nårsomhelst.

Med venlige hilsener
Jytte og Erling Frederiksen
Allégade 14, 4. th 6100 Haderslev

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-02-03 13:54

"Jytte Frederiksen" <jytte_frederiksen54@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi kan heldigvis fortælle at Mette har det meget meget bedre end for
> en månede siden, og regner med at hun kan vågne nårsomhelst.

Det er da glædeligt at høre, så vi krydser fingre og tæ'r og håber på det
bedste.

M.V.H.....Benny..

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-02-03 14:48

Spam af forfatteren Søren Mosegaard.
Undlad venligst at følge op på denne post.

FUT dk.admin.netmisbrug

Fra : Dan Mortensen

Dato : 27-02-03 15:30

> Spam af forfatteren Søren Mosegaard.
Muligvis men et dementi er selvfølgelig helt på sin plads!

/DM

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-02-03 23:07

"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> wrote in news:3e5e20f6$0$244
$bc7fd3c@news.sonofon.dk

> Muligvis men et dementi er selvf›lgelig helt p† sin plads!

Et dementi på en løgn om en ikke eksisterende person fra en lige så
lidt eksisterende person med det ene formål at fremhæve mosegrisen ?
- jeg kan leve uden så derfor ryger denne tråd i filteret.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/

Fra : mig

Dato : 02-03-03 09:30

> [...]
>
> Vi kan heldigvis fortælle at Mette har det meget meget bedre end for
> en månede siden, og regner med at hun kan vågne nårsomhelst.

nar spam

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-03-03 17:24

"mig" <u@u> wrote in message
> "Jytte Frederiksen" <jytte_frederiksen54@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:5b9fe4f.0302270432.1b6fbf29@posting.google.com...

> nar spam

PGP?

--
-Jens B.

Fra : Brutus

Dato : 02-03-03 17:56

Jens Bruun wrote:
klip
nar spam

> PGP?
nope såmænd bare en stakkels "forfatter" der hungrer efter opmærksomhed,
også kendt som mosegrisen Håber snart han afgår ved en smertefuld død,
når ingen tager notits af ham

--
Mvh. Bjørn Berliner
berliner@it.dk berliner@vip.cybercity.dk

Fra : Mr.Noddy Nobody

Dato : 03-03-03 01:10

In article <b3td43$2kqt$1@news.cybercity.dk>, Brutus
<berliner@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> nope såmænd bare en stakkels "forfatter" der hungrer efter opmærksomhed,
> også kendt som mosegrisen Håber snart han afgår ved en smertefuld død,

hvis du tjekker deres ip så kommer du rent faktisk op med Haderslev,
Sønderjylland....??

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 03-03-03 02:21

OG HVAD SÅ MED AT FÅ FJERNET DE X-POSTS?

Og for at få stoppet det her gang lir, kan jeg oplyse, at hverken navneene eller
adressen i Haderslev eksisterer!

Og så længe 'grisen' ikke er lænket godt og grundigt, har han jo alle muligheder
for at bevæge sig rundt og sende hvorfra han lyster, - så en IP check siger ikke
en hujende f.. om, hvem det er, der gemmer sig under den såkaldte 'Mettes'
forældre - udover, at 'mosefundet' har benyttet navnet 'Frederiksen' før i anden
sammenhæng.

Fra : Brutus

Dato : 03-03-03 04:34

Mr.Noddy Nobody wrote:

> hvis du tjekker deres ip så kommer du rent faktisk op med Haderslev,
> Sønderjylland....??

jeps, det er vi såmænd en ca 25.000 der gør

Fra : Mr.Noddy Nobody

Dato : 03-03-03 15:13

In article <b3uii1$13fv$1@news.cybercity.dk>, Brutus
<berliner@vip.cybercity.dk> wrote:

> jeps, det er vi såmænd en ca 25.000 der gør

ja, ok men en spammer der bruger sin rigtige news/mail server og ikke
skjuler sin ip??
det må da være den dummeste spammer på jorden!

Fra : vadmand

Dato : 03-03-03 15:59

"Mr.Noddy Nobody" <nothere@nowhere.net> skrev i en meddelelse

> ja, ok men en spammer der bruger sin rigtige news/mail server og ikke
> skjuler sin ip??
> det må da være den dummeste spammer på jorden!

Han går vel bare ud fra, at al omtale er god omtale. Men hvis alt hans ævl
virkelig fører til, ast nogen køber hans bøger, burde jeg måske overveje
metoden., når min egen roman udkommer til april

Per V.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 03-03-03 16:52

"vadmand" <perve@post.tele.dk> writes:

> Han går vel bare ud fra, at al omtale er god omtale. Men hvis alt hans ævl
> virkelig fører til, ast nogen køber hans bøger, burde jeg måske overveje
> metoden., når min egen roman udkommer til april

(Jamen, jeg prøver bare at hjælpe.)
--
Peter B. Juul, o.-.o "Please do not put words or intentions in my mouth
The RockBear. ((^)) to which I do not subscribe; I get in enough

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 04-03-03 16:04

"vadmand" <skrev i en meddelelse

> Han går vel bare ud fra, at al omtale er god omtale. Men hvis alt hans ævl
> virkelig fører til, ast nogen køber hans bøger, burde jeg måske overveje
> metoden., når min egen roman udkommer til april

Aha - udkommer din roman til april. Endelig noget interessant at
beskæftige sig med i denne tråd. Må man spørge hvad den skal
hedde eller skal det være en overraskelse.

Hvilken genre bliver det nærmest? Jeg prøver at gætte, men det
kan jeg vist ikke.

--
Med venlig hilsen Ruth

---

Fra : Claus U

Dato : 04-03-03 16:56

Ruth Nielsen skrev:

Kender du ikke forskellen mellem mail og news?

--
Claus U - http://www.cykeltyven.dk
Dette indlæg er suppleret med en signaturadskiller der virker

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 04-03-03 17:23

"Claus U" skrev i en meddelelse
> Ruth Nielsen skrev:

> Kender du ikke forskellen mellem mail og news?

Jeg ved ikke hvad du mener.

Med venlig hilsen Ruth

---

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-03-03 21:07

In news:b42k2c$2nr5$1@news.cybercity.dk,
Ruth Nielsen <elena@io.dk> typed:

> Jeg ved ikke hvad du mener.

Av for den da, hvor du forstår at overraske nogen af os...

--
-Jens B.

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 03-03-03 17:14

On 03 Mar 2003 16:51:42 +0100, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:
-klip lidt nonsens-
> (Jamen, jeg prøver bare at hjælpe.)

Flot at krydsposter til alle grupperne.
Så læs lige på www.usenet.dk om Crosspost.
Fut sat til dk.admin.netikette.
--
Kenneth Pedersen aka apollo14 03-03-2003 17:10:07
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-03-03 08:36

Mr.Noddy Nobody <nothere@nowhere.net> wrote:

> ja, ok men en spammer der bruger sin rigtige news/mail server og ikke
> skjuler sin ip?? det må da være den dummeste spammer på jorden!

Til gengæld dukker de nævnte personer ikke op på den adresse, når man
søger på krak.dk. Jeg ved godt, det ikke beviser noget sikkert, men det
gør IP-nummeret heller ikke. Har den nævnte historie i det hele taget
være i avisen, som det påstås?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Arne Feldborg

Dato : 04-03-03 12:09

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) skrev Tue, 4 Mar 2003 08:35:52 +0100

> [...]
>søger på krak.dk. Jeg ved godt, det ikke beviser noget sikkert, men det
>gør IP-nummeret heller ikke. Har den nævnte historie i det hele taget

Det tror jeg ikke et øjeblik på.

Det er formentlig blot endnu en syg person, eller måske en vildtflyvende
moseand, der forsøger at efterabe salig Simon Spies: "dårlig omtale er
bedre end ingen omtale".

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-03-03 12:13

"Arne Feldborg" <feldborg@haunstrup.dk> escribió

> [...]
vildtflyvende
> moseand, der forsøger at efterabe salig Simon Spies: "dårlig omtale

En FAQ er under udarbejdelse:

http://home25.inet.tele.dk/mosegaard/
Læs venligst før du overvejer at svare.

FUT dk.admin.netmisbrug

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 05-03-03 03:32

Hej Henrik

For det første findes de pågældende personer ikke i byen Haderslev
For det andet eksisterer adressen ikke i Haderslev. Gaden gør, husnummeret
gør, men det er kun en treetages ejendom!
For det tredie er IP adressen en falsk adresse.
For det fjerde har den pågældende SM før brugt pseudonymet 'Engelbrecht'

Og endelig - for det femte, så er det her temmelig irriterende, at der er
nogen, der ikke engang er så 'computermindet', at de kan fjerne en
x-post!!!

mvh. Erik Richard

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 04-03-03 10:47

> [...]
> søger på krak.dk. Jeg ved godt, det ikke beviser noget sikkert, men det
> gør IP-nummeret heller ikke. Har den nævnte historie i det hele taget

Da jeg bor i Haderslev og ret ofte passerer den undertiden omtalte
adresse, kiggede jeg en dag efter - for sjovs skyld. Resultatet af
'efterforskningen' var:

1. Den angivne etage findes ikke i pgl. ejendom/opgang.
2. Der bor (tilsyneladende) ingen med det oplyste efternavn i opgangen.

! :)

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-03-03 11:07

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> 1. Den angivne etage findes ikke i pgl. ejendom/opgang.
> 2. Der bor (tilsyneladende) ingen med det oplyste efternavn i opgangen.

Tak for detektivarbejdet. Det er så let gennemskueligt. De såkaldte
forældre påstår, at de har læst historien i avisen. Jeg vil vædde på, at
ingen aviser gider nævne den pågældende forfatters historier. Endelig er
det usandsynligt, at forældrene skriver i flere forskellige danske
nyhedsgrupper. Ville i selv som bekymrede forældre straks skrive til en
masse nyhedsgrupper, hvis I læste, at jeres datter var død?
Hvorfor holder jeg egentlig denne tråd i live? Det burde ties
ihjel. Jeg skal også ordne vasketøj.
--
Henrik Münster
Esbjerg