Til Trine: Måske var det noget for dig
Fra : Anette Lindegaard Ch~

Dato : 27-02-03 11:37

Jeg fulgte med i debatten lidt højere oppe.

Her er der måske en hest for dig:
Tinker-hoppe, stg.150, 7 år, sort m.stjerne, ride-/trailervant, meget rolig.
18.000
Den er på den blå avis m. tilhørende billede. Hesten ligner meget en
frieser. De har haft annoncen i før, hvor de skrev at hesten ligner en
frieser.

Hesten står godt nok i Rødding i Sønderjylland, men vil man det seriøst nok,
så kører man også så langt, når det er en hest, som lever så meget til ens
krav.

Mvh. Anette

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 27-02-03 15:49

On Thu, 27 Feb 2003 11:37:29 +0100, "Anette Lindegaard Christensen"
<Anlich(fjernmig)@pc.dk> wrote:

> [...]
>så kører man også så langt, når det er en hest, som lever så meget til ens

   Årh - jeg har osse luret på den og luret og så luret lidt mere
- men ak ak - jeg har lige i dag fået at vide at jeg ikke har job
længere så nu rækker pengene i hvert fald slet ikke til hest :(

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Anette Lindegaard Ch~

Dato : 27-02-03 21:33