autocad prøveversion
Fra : Pol Skardenni

Dato : 26-02-03 23:18

Hej
Jeg skal til at arbejde med autocad om ca. 1 måned.
For at sætte mig lidt ind i det, prøver jeg at få fat i en
prøveversion, jeg kan se at de tilbydes i USA med en prøveperiode
periode på 15 - 30 dage, er der nogen som kan fortælle mig om der er
de samme muligheder her i Danmark.
På forhånd tak

Venlig hilsen
P Skardenni

Fra : Leif

Dato : 27-02-03 06:30

Jep, kontakt en forhandler, f. ex. NTI.DK så får du en tilsendt.