klistermærke m. hunderace
Fra : Musen

Dato : 26-02-03 21:26

Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan et klistermærke med en grand
danois på. Helst et hvor der står gd, for vi har fået et, men det ligner
faktisk mere en labrador end en gd. Det må gerne være et sted på nettet

Venlig hilsen Musen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-02-03 00:32

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> danois på. Helst et hvor der står gd, for vi har fået et, men det ligner
> faktisk mere en labrador end en gd. Det må gerne være et sted på nettet

Hej Lille Mus

Jeg er faktisk næsten overbevist om, at hvis du ikke kan få dem tættere på,
( Nu ved jeg jo ikke hvor du bor ) så kan du få dem hos Calle's dyrerige.
Men du kan jo spørge dem ad på http://www.callesdyrerige.dk/ Jeg er næsten
helt sikker på de har et med et hvidt sortplettet Grand Dozer hovede, syntes
ikke det er så længe siden jeg så et derude.

M.V.H....Benny..

Fra : Søren Houlberg

Dato : 27-02-03 18:36

Hej Musen!

Jeg har netop lige bestilt og fået et billede med min race (Riesenschnauzer
UDEN kuperede ører) det er ellers temmeligt svært. - Den er fra et firma der
hedder Trixie ( www.trixie.de vælg engelsk - klik på hunden - vælg Stickers,
dangersigns... i menuen - vælg stickers så er det på side 11og de har numre
96183 - 96185 - med ører på side 6 er den uden ører.

Jeg bestilte den bare i min dyrehandel (Petworld) de havde (og har nok
stadig ) en bag fuld af Trixie´s hundehoveder....

Så spørg i dyrehandlen - de må kunne bestille dem hjem

Hilsen

Mette Sofie

Fra : Musen

Dato : 27-02-03 19:12

> [...]
> stadig ) en bag fuld af Trixie´s hundehoveder....
>
> Så spørg i dyrehandlen - de må kunne bestille dem hjem

Hej Mette Sofie
Tusind tak, det var lige sådan et jeg skulle bruge

/Musen

Fra : Søren Houlberg

Dato : 27-02-03 19:20

"> Hej Mette Sofie
> Tusind tak, det var lige sådan et jeg skulle bruge
>
> /Musen

Ja, velbekomme - syntes også selv jeg var lidt sej - men jeg har pakken
liggende endnu....

Hilsen

Mette Sofie

Fra : Punish the deed not ~

Dato : 27-02-03 18:28

On Wed, 26 Feb 2003 21:25:55 +0100, "Musen" <mivsesnabela@sol.dk>
wrotd:

> [...]
>danois på. Helst et hvor der står gd, for vi har fået et, men det ligner
>faktisk mere en labrador end en gd. Det må gerne være et sted på nettet

til store hundeudstillinger plejer der at være nogen der sælger , der
er det største udvalg .

If you talk with the animals, they will talk with you and you will know each
other.
If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know
you will fear.
What one fears, one destroys.
Chief Dan George.

DOG FIGHTING

"The moral progress of a nation can be judged by the way it treats its animals" - Gandhi

Fra : R. Ilsøe

Dato : 27-02-03 18:55

> Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan et klistermærke med en grand
> danois på. Helst et hvor der står gd, for vi har fået et, men det ligner
> faktisk mere en labrador end en gd. Det må gerne være et sted på nettet

Har bestilt dem hjem ved dyrehandleren, men har godt nok ikke hentet dem
endnu da de ikke kommer før i morgen... Der er kun billede af hovedet og det
er en af dem med spids-ører... Du kan købe dem ved mig når jeg har hentet
dem. Mail mig privat på admin@flatcoated-retriever.dk

Rinnie Ilsøe
http://www.flatcoated-retriever.dk