Pludselig smerte i lænden (avs)?
Fra : Peter J

Dato : 26-02-03 19:33

d. 25 begyndte jeg at mærke en svag ømhed i ryggen. Jeg regnede med var en
forkert stilling på et tidspunkt der affødte denne ømhed, men her i dag (d.
26) fik jeg pludselig store smerter i lænden (faktisk så slemme at mit
hjerte gik ud af takt i korte perioder- uff).

Hvad kan dette skyldes, og hvor lang tid skal jeg regne med at have nas i
lænden? Hvad kan jeg gøre for at komme hurtigt over dette problem?

PS. Der er pt. ingen strålesmerte i ballerne.

På forhånd tak!

Fra : bauchmann

Dato : 26-02-03 20:09

"Hej Peter.
Det lyder vanvittigt, men når min økonomi ikke er for god, får jeg ondt
i lænden. Det går over når dette er ordnet. Af gode grunde kender jeg
dig ikke, men prøv at se på denne mulighed
TORBEN b

http://www.kandu.dk/