Flere hundeskove
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 26-02-03 13:30

hejsa

Fandt dette link her til et kort , hvor jeg syntes der ser ud til at være
flere hundeskove end på Fuji-side men er ikke helt sikekrt

http://www.friluftskortet.dk/results.asp?CenterMapX=12%2C3950458646492&Cente
rMapY=55%2C9062748052611&ZoomLevel=1&OldZoomLevel=0&fromSearch=1&num=0&vandr
estier_Laengde=&cykelstier_laengde=&ridestier_laengde=&Lejrpladser_Personer=
&d2=2&FT=13_03&amt=&showmap=true&submit.x=16&submit.y=10

MVH
Gitte

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 26-02-03 16:35

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala(fjern-mig)@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa
>
> Fandt dette link her til et kort , hvor jeg syntes der ser ud til at være
> flere hundeskove end på Fuji-side men er ikke helt sikekrt

her er også et kort over hundeskove i pdf. format
http://www.sns.dk/friluft/hunde/hundefolder.pdf
ellers brug søg inde på siden http://www.skovognatur.dk/forside/ og søge ord
hundeskove så kommer der flere link frem.
Jeg kunne nemlig ikke få Gittes lange link til
at virke
Hilsen Sanne

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 26-02-03 17:24

Sanne Schmidt wrote:
> [...]
> hundeskove så kommer der flere link frem.
> Jeg kunne nemlig ikke få Gittes lange link til

Hej

Mange tak, det var vist lige det jeg manglede. Alle hundeskovene, ikke
kun de indhegnede.

Marianne Feddersen

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 28-02-03 13:56

Det lader ikke til at det er alle hundeskove der bliver vist på disse sider,
for jeg kan ikke se Hundeskoven v. Herlufsholm nogen steder!

Hilsen Betina

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 28-02-03 14:06

Betina von Ahnen Thygesen wrote:
> Det lader ikke til at det er alle hundeskove der bliver vist på disse sider,
> for jeg kan ikke se Hundeskoven v. Herlufsholm nogen steder!

Næh, men sammen med fujihund, er det meste vist dækket.
Linket ligger i den første hundeskov tråd.

Marianne Feddersen

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 28-02-03 14:10

Betina von Ahnen Thygesen wrote:
> Det lader ikke til at det er alle hundeskove der bliver vist på disse sider,
> for jeg kan ikke se Hundeskoven v. Herlufsholm nogen steder!

Rettelse til mig selv, den er der ikke så den kommer her:
http://www.fujihund.dk/hundeskov/hundeskovindex.htm

Marianne Feddersen