Vise Flash i Fronpage 2002
Fra : Johannes

Dato : 26-02-03 06:38

Når jeg sætter en flash animation ind på min side i frontpage får jeg en
besked på at et element ikke kan vises, er der en indstilling i fronpage der
kan gøre at jeg får min flash at se i frontpage ?? Det virker fint når først
det er oploadet til web.

Johs. Veje

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-02-03 15:10

Nej, det skal ses i en browser.

Fra : Johannes

Dato : 01-03-03 11:29

newsru5vkh6m44i9qevgr12bi7ijte8dri9q@4ax.com...
> Nej, det skal ses i en browser.

vel det sige at man som med asp-sider kan få flash animationer vist når man
har installeret PWS ?

/johs.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-03-03 15:26