CSV og database
Fra : Lé freak

Dato : 25-02-03 17:14

Hej NG - håber spørgsmålet passer herinde?

Jeg skal eksportere min musikdatabase til CSV formatet. Jeg har prøvet de to
programmer: VisiTrax og Collectorz Music Collector. De udemærker sig på
følgende punkter:

1. Visitrax spytter en hel del nødvendige og unødvendige kategorier ud, se:
http://www.cs.auc.dk/~ssohl/tracks.csv

2. I Collectorz er det muligt at vælge hvad der skal spyttes ud af
kategorier. Den har dog den ulempe at man kun kan skifte mellem at
eksportere "all albums" eller "all tracks". Jeg har brug for begge dele når
jeg skal eksportere.

Findes der en hybrid af disse to programmer hvor fleksibiliteten er høj når
man skal eksportere sin musik i CSV-format?

Mvh Søren

Fra : Jakob Andersen

Dato : 26-02-03 20:48

"Lé freak" <ssohlREMOVE@cs.auc.dk> wrote
> Jeg skal eksportere min musikdatabase til CSV formatet.

Eksportere fra hvad?

--
Jakob Andersen