script fejl
Fra : Morten Phillipsen

Dato : 25-02-03 15:53

Hej gruppe
har en tilmeldings formular med postnummer og by og har hentet nedenstående
fra www.activedeloper.dk

det virker fint sålænge postnummeret er i DB men hvis det ikke er i db
skrives navn= "postnummer findes ikke" ud til brugeren... der står blot
undefined i feltet hvor bynavnet skulle indsættes

function skrivBy ()
{
var nr = formnavn.postnummer.value;
var Navn;
var ByNavn;

switch ( nr )
{
<%
by.movefirst
while not by.eof
%>
case "<%= by("postnr") %>" :
ByNavn = "<%= by("bynavn") %>";
break;
<%
by.movenext
wend
%>
default:
Navn="Postnummer findes ikke";
break;
}
document.formnavn.bynavn.value = ByNavn;
}

Fra : Sinkbæk

Dato : 25-02-03 16:46

Morten Phillipsen skrev:
> switch ( nr )
> {
> <%
> by.movefirst
> while not by.eof
> %>
> case "<%= by("postnr") %>" :
> ByNavn = "<%= by("bynavn") %>";
> break;
> <%
> by.movenext
> wend
> %>

Hej Morten!

Det her ligner meget asp. Prøv at spørge i
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

Thomas Sinkbæk
www.sinkbaek.com

Fra : Chrisser

Dato : 27-02-03 09:18

Fra : Chrisser

Dato : 27-02-03 09:22

"Chrisser" <cbj@egdatainform.dk> skrev i en meddelelse

Absolut ingenting - undskyld - jeg fik trykket på noget

> "Morten Phillipsen" <snipemode@mail.dk> skrev i en meddelelse
> nedenstående

[snip]
[snip]

Du skriver ByNavn tilbage, men hvis postnummer ikke findes burde du sende
Navn tilbage
- eller læse ind i samme variabel

Chrisser