Mozilla og Plug-Ins
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-02-03 14:55

Greetings!

Hvordan registerer man en plug-in til Mozilla?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-02-03 15:00

Jesper G. Poulsen skrev:

> Hvordan registerer man en plug-in til Mozilla?

En plug-in du selv har lavet eller en tredjepart-plug-in?

Den sidste type har normalt et install-link på den hjemmeside de
hører til på. Jeg ved ingenting om den første type.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-02-03 16:18

In dk.edb.internet.software.browser, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> says...
> En plug-in du selv har lavet eller en tredjepart-plug-in?

En 3.-part.

> Den sidste type har normalt et install-link på den hjemmeside de
> hører til på. Jeg ved ingenting om den første type.

Den er installeret, men ikke registreret som plug-in til Mozilla. MAO
Mozilla aner ikke at den er på systemet.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-02-03 13:22

Jesper G. Poulsen skrev:

> Den er installeret, men ikke registreret som plug-in til
> Mozilla. MAO Mozilla aner ikke at den er på systemet.

Har du prøvet at oprette en ny profil og se om din "dims" er
tilgængelig der?

NB: Hvilken plugin er der tale om?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-02-03 11:02

In dk.edb.internet.software.browser, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> says...
> Har du prøvet at oprette en ny profil og se om din "dims" er
> tilgængelig der?

Hvad mener du?

> NB: Hvilken plugin er der tale om?

RealPlayer. Den er installeret til Netscape og MSIE. Men det hjælper jo
ikke Mozilla.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-02-03 12:21

Jesper G. Poulsen skrev:

> Hvad mener du?

Jeg har flere gange oplevet at en installation ikke slog igennem på
en eksisterende profil. Ved at lave en ny profil (Start =>
Programmer => Mozilla => Profile Manager) blev problemet løst.

Det er møgirriterende, fordi man samtidig mister alle sine gamle
præferencer, men det virker i mange tilfælde.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-02-03 13:05

In dk.edb.internet.software.browser, Jens Gyldenkærne Clausen
<jc@dmf.dk> says...
> Programmer => Mozilla => Profile Manager) blev problemet løst.

Så vil jeg hellere hacke mig til det...