.
Fra : Jan L

Dato : 25-02-03 12:02

-

Fra : PJM

Dato : 25-02-03 12:16

"Jan L" <bizarre_life@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:b3fifb$n5l$1@sunsite.dk...
> -

Novra, hvor tankevækkende. Jeg tror, jeg venter med at læse hele indlægget
igennem igen til i aften.

mvh
pjm

Fra : Jan L

Dato : 25-02-03 12:22

> Novra, hvor tankevækkende. Jeg tror, jeg venter med at læse hele indlægget
> igennem igen til i aften.
Beklager fejlen.
Prøvede faktisk at besvare et indlæg, og endte som med det her istede.
Men glad for du kan li den.
*G*

Hilsen Jan L
(Århus)

Fra : PJM

Dato : 25-02-03 12:30

> Beklager fejlen.
> Prøvede faktisk at besvare et indlæg, og endte som med det her istede.
> Men glad for du kan li den.
> *G*

Selvfølgelig -glæder mig til fortsættelsen

mvh
pjm

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 25-02-03 13:25

"Jan L" <bizarre_life@ofir.dk> wrote:

>Men glad for du kan li den.

OK! Der var da ikke noget mudderkastning i det svar )

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : N/A

Dato : 25-02-03 15:20

Fra : john lundsgaard

Dato : 25-02-03 15:20

Hej venner

Er det os eller kamphønerne Berit og Lene der kan lære noget ).

Jeg synes denne tråd er dejlig fredelig

Fortsat god fredfyldt solskinsdag og en hilsen til alle skønne heste.

John (drillepind - det var vist Anettes udtryk)

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 25-02-03 17:10

"john lundsgaard" <jlu@chemtox.dk> wrote in message
> Hej venner
>
> Er det os eller kamphønerne Berit og Lene der kan lære noget ).
>
> Jeg synes denne tråd er dejlig fredelig

Hey, den er da for negativ! Hvis man nu i stedet skrev "+"... hvad siger I
så?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : john lundsgaard

Dato : 25-02-03 19:31

> Hey, den er da for negativ! Hvis man nu i stedet skrev "+"... hvad siger I
> så?

Hvad betyder det: :+) ??

et par på snotten???

Så skal det vist i tråden lidt højere oppe hi hi hi

John

Fra : Musen

Dato : 25-02-03 19:57

> Hvad betyder det: :+) ??
>
> et par på snotten???
>
> Så skal det vist i tråden lidt højere oppe hi hi hi

Måske var det :o+ hun mente?? = klap i? *GGG*

/Musen

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 25-02-03 17:10

Fra : Musen

Dato : 25-02-03 17:52

> -
>
> Novra, hvor tankevækkende. Jeg tror, jeg venter med at læse hele indlægget
> igennem igen til i aften.

Ja jeg må altså give op, for jeg kan godt nok ikke rumme alt det i mit
hovede *SSS*

/Musen