Skøn vallak..
Fra : Holm

Dato : 24-02-03 13:55

Hej NG

Min gamle dejlige islænder vallak Gandur søger en rytter som har lyst til
skovture.
PT. står han ved Ellidshøj i Svenstrup (Aalborg) , og der er de dejligste
ridemuligheder , så står du og savner en rigtig dejlig og pålidelig islænder
til ture , så kontakt mig herigennem og lad os få en snak.

Jeg mangler selv tiden til ham , og han trænger sådan til at komme lidt ud.
Jeg regner med at vi så kan dele staldlejen , men du får mest tid med ham.

Han er helt uden numre , og er 100% pålidelig og meget rar , trafiksikker og
rolig.

Holm

Fra : Tina

Dato : 24-02-03 14:25

Ævævævæv, jeg bor i den forkerte ende af landet. *suk*

Han lyder ellers til at være skovturshestEN for mig.

Held og lykke med at finde en rytter til ham.

Mvh

Tina

Fra : Anet

Dato : 24-02-03 15:06

> Han lyder ellers til at være skovturshestEN for mig.
>
> Held og lykke med at finde en rytter til ham.

(klip)

Det er også lige nøjagtig sådan en islænder jeg leder efter.

--

~Hilsen
Annette~

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 24-02-03 15:50

"Holm" <dortheholm@tdcspace.dk> wrote in message

> [...]
islænder
> til ture , så kontakt mig herigennem og lad os få en snak.

[klip]

Du kunne prøve at sætte et opslag op hos Lisa på Nordjysk Ridecenter...
Eller måske Dennis kender nogen, der gerne vil ride?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 25-02-03 08:29

Trond Øyvind Hermansen wrote:
> [...]
>
> Du kunne prøve at sætte et opslag op hos Lisa på Nordjysk Ridecenter...
> Eller måske Dennis kender nogen, der gerne vil ride?

Ikke sådan lige på stående fod. Men jeg holder da antennerne ude...

-dennis

Fra : PJM

Dato : 25-02-03 13:02

"Holm" <dortheholm@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Min gamle dejlige islænder vallak Gandur søger en rytter som har lyst til
> skovture.

Hej, Holm

Hvilken profil, tænker du på?

mvh