genial idé - "gåtursklub"
Fra : Henrik Hansen

Dato : 23-02-03 14:48

Jeg har kunne konstatetere at der er mange som har etableret kontakter på
kryds og tværs af race og alder (hundens altså).

Er der nogle der har kendskab til nogle "arrangementer" i området Hillerød,
Slangerup, Allerød.

Det kunne være hyggeligt at møde nogle andre hundeejer, end dem man møder på
sine gåture samt til træning.

MVH

Henrik

Fra : Heidi

Dato : 24-02-03 09:41

"Henrik Hansen" <hansehen@mail.tele.dk> wrote in message news:<3e58d0e5$0$52207$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> Slangerup, Allerød.
>
> Det kunne være hyggeligt at møde nogle andre hundeejer, end dem man møder på

Hej Henrik!!

Jeg bor lige vest for Hillerød. Jeg er lige flyttet herover med mine 4
hunde og ville da gerne mødes til nogle gåtursarrangementer. De er
alle 4 vant til at omgås andre hunde på gåture, til træning,
udstillinger osv. Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Fra : bettina

Dato : 24-02-03 15:06

> [...]
> Slangerup, Allerød.
>
> Det kunne være hyggeligt at møde nogle andre hundeejer, end dem man møder

Er du medlem af Dansk Kennel Klub? Så vidt jeg ved afholder de forskellige
kredse tit gåture rundt omkring. Hvor og hvornår står i "Hunden"

Bettina

Fra : Mari

Dato : 24-02-03 20:36

"bettina" <nospampruehs@mocka.dk> skrev i en meddelelse
> Er du medlem af Dansk Kennel Klub? Så vidt jeg ved afholder de forskellige
> kredse tit gåture rundt omkring. Hvor og hvornår står i "Hunden"

Mon medlemskab er en forudsætning - se opslag her:
http://www.potenyt.dk/

Fra : bettina

Dato : 25-02-03 10:54

"Mari" <alohaloh@min.sol.dk> wrote in message

> "bettina" <nospampruehs@mocka.dk> skrev i en meddelelse
>

> Mon medlemskab er en forudsætning - se opslag her:
> http://www.potenyt.dk/

Det ved jeg faktisk ikke. Jeg er først lige blevet medlem og har endnu ikke
deltaget på nogen ture, men det er da en strålende idé syns jeg .

Bettina