Tidsindstillet ur
Fra : Peter \"Ped'N\" Niel~

Dato : 23-02-03 16:47

Hejsa.. Jeg ska bruge et ur som tæller ned for et bestemt tid....

Jeg ved ikke helt hvor lang tid det ska være.. men det ska nok være dynamisk
så man ka ændre det.. Men når tiden er udløbet så ska den åbne denne fil:

dabattle.asp?mode=endround til target="battlescreen"

Hvordan laver jeg det ur?? Det den jeg er mest i tvivl om??!?! :)

På forhånd Tak

Peden

Fra : Niels Andersen

Dato : 23-02-03 20:57

Peter "Ped'N" Nielsen wrote in
<3e58ecc0$0$15831$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:
> Hejsa.. Jeg ska bruge et ur som tæller ned for et bestemt tid....
[...]
> når tiden er udløbet så
[...]
> Hvordan laver jeg det ur?? Det den jeg er mest i tvivl om??!?! :)

Med "setTimeout". Der er link til to forklaringer her:

http://js.myplace.dk/settimeout

--
Mvh.
Niels Andersen

Fra : Peter \"Ped'N\" Niel~

Dato : 23-02-03 21:30

Tak.. men jeg ska også ha den til at vise Tiden der render.. Fx ska 1½ minut
hedde 1:30 .. og så ska man se nedtællingen?!..

Og jeg er altså meget noop i Javascript.. ka sagtens læse det.. men ka ikke
selv finde ud af at kode det...

Pede