TDC's adfærd er under al kritk
Fra : Myl

Dato : 12-03-01 23:11

>Jeg faxer dette brev med bekræftelsen på opsigelsen til tdc. idag, efter at
være blevet >behandlet, på helt uaccepterbar vis.

Glostrup d. 12.3.2001

Vedr. ADSL annullering.

På baggrund af telefonsamtale dd. skal jeg oplyse følgende:

Jeg bestiller via Sintas A/S hos TDK i oktober 2000 ADSL forbindelse til min
bopæl til erstatning af min TDK ISDN linie. Jeg konstaterer på baggrund af
diverse brevudvekslinger, at ordren ikke er noteret på min ISDN linie, men
på mit normale telefonnummer og får det rettet d. 12. december 2000. Jeg
annullerer imidlertid d. 9. januar 2001 ordren som følge af, at min
tålmodighed nu er opbrugt.

Jeg modtager vedlagte bekræftelse på opsigelsen af ordren den 10/1 2001.

Jeg bestiller herefter ADSL fra Cybercity.

Omkring den 14. februar 2001 bliver jeg ringet op af en TeleDanmark
tekniker, der venter på at komme indenfor i mit hjem, for at installere
internet ADSL fra TDK på min adresse. Jeg har ikke på forhånd modtaget noget
forvarsel om dette besøg.

Jeg kontakter TeleDanmark og erfarer, at min bestilling på TDK ADSL ikke er
noteret annulleret på trods af, at jeg jo har modtaget skriftlig bekræftelse
herpå.

TeleDanmark beklager fejlen og forsikrer, at ordren nu er noteret
annulleret.

Den 12. marts bliver jeg ringet op af endnu en TDK tekniker som står foran
min bopæl med henblik på at installere ADSL fra TDK. Der havde heller ikke
denne gang været noget forvarsel. To timer senere bliver jeg ringet op af en
TDK medarbejder, der kræver betaling af 500 kroner for TDK's forgæves forsøg
på at installere noget, der er bekræftet annulleret.

Det er vel overflødigt at anføre, at jeg finder TDK's adfærd under al kritik
og imødeser endnu en beklagelse fra TDK.

Jeg forventer nu, at TDK for det første sørger for at medvirke til, at jeg
snarest kan få leverancen fra Cybercity og for det andet sørger for at sende
et forvarsel om TDK teknikerens besøg i forbindelse hermed.

Jeg vil naturligvis afvente Deres svar før jeg tager beslutning om eventuel
forfølgelse af sagen.

Med venlig hilsen

Niels Chr. Myrup

Fra : Christian Erritsø

Dato : 12-03-01 23:32

"Myl" <cfp15567@vip.cybercity.dk> wrote in message
<snip>
> [...]
sende
> et forvarsel om TDK teknikerens besøg i forbindelse hermed.

Forvarslet skal du have fra CyberCity, da det er dem du har ordren ved. Du
vil ikke modtage noget som helst fra TDC i forbindelse med oprettelse af dsl
hos andre selskaber. Det er heller ikke muligt for TDC at påvirke hvornår et
andet selskab ønsker at installere din ADSL, det bestemmes udelukkende af
udbyderen selv.

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Myl

Dato : 12-03-01 23:36

Du misforstår, Tdc teknikerne ville installere dsl for tdc internet. det har
intet med cc at gøre. Kernen i dette er at tdc ikke har annuleret min ordre
på trods af at jeg har annuleret den mundtligt 3 gange, og jeg har tilmed
modtaget en skriftlig bekræftelse fra dem på annuleringen.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-03-01 00:40

"Myl" <cfp15567@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på trods af at jeg har annuleret den mundtligt 3 gange, og jeg har tilmed
> modtaget en skriftlig bekræftelse fra dem på annuleringen.

Enig, det er noget rod, men du snakker om at TDC skal medvirke til at din
forbindelse ved CC skal oprettes. Det har TDC ingen indflydelse på.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 13-03-01 11:02

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:98jmnr$8lf$1@tnews.inet.tele.dk...

> Enig, det er noget rod, men du snakker om at TDC skal medvirke til at
> din forbindelse ved CC skal oprettes. Det har TDC ingen indflydelse
> på.

Er det ikke stadig TDC teknikere der udfører dette arbejde ?
(Eller TDC hyrede teknikere...)

Altså uanset om man skal DSL fra udbyder X eller Y, så er det vel en TDC
tekniker (eller tekniker hyret af TDC) der udfører arbejdet ?

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 13-03-01 12:26

In article <remr6.11654$lk1.412641@twister.sunsite.dk>, =?Windows-1252?Q?Fischer_&_D=F8ssing?= wrote:

>Er det ikke stadig TDC teknikere der udfører dette arbejde ?
>(Eller TDC hyrede teknikere...)

Jo, men det er stadig den udbyder der sælger løsningen, der står for
kundekontakt, og ikke TDC.

--
Andreas Plesner Jacobsen | The clash of ideas is the sound of freedom.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-03-01 17:09

"Fischer & Døssing" <peter@fischer.ms> skrev i en meddelelse
> Er det ikke stadig TDC teknikere der udfører dette arbejde ?

Jo, men det er efter ordre fra CC og det er kun CC der kan bede om
fremrykning/udskydelse.

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 13-03-01 20:14

On Tue, 13 Mar 2001 17:08:59 +0100, Martin Højriis Kristensen wrote:

<snip: om fejlbehandling af sag hos tdc@>

Såvidt jeg umiddelbart kan gennemskue ville det klæde de folk der ikke
udtaler sig som ansatte hos TDC@ om denne sag, at beklage kundens behandling,
istedet for at komme med diverse søforklaringer.

Såfremt sagerne er foregået som det indledningsvis er fremført er der vel
næppe andet at gøre? Efter min mening er dette ikke tiden til retorik og
disclaimers.

--
Søren O.

There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots.
- Unkown

Fra : Hauge

Dato : 13-03-01 20:47

Hejsa

"Søren Boll Overgaard" <boll@fw1.dk> wrote in message
> [...]
behandling,
> istedet for at komme med diverse søforklaringer.

Og hvem er det så du mener der gør det?

> Såfremt sagerne er foregået som det indledningsvis er fremført er der vel
> næppe andet at gøre? Efter min mening er dette ikke tiden til retorik og
> disclaimers.

Ok _din_ mening, og ansate ved fx. TDC må altså ikke sige noget som
privatperson for dig?

Mvh Hauge

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 13-03-01 20:54

On Tue, 13 Mar 2001 19:47:03 GMT, Hauge wrote:

>Og hvem er det så du mener der gør det?

Jeg erindrer at den første post fra en TDC-ansat gik på noget i retning af
at man ikke kan fremskynde oprettelser hos andre udbydere, eller noget i den
stil.

>Ok _din_ mening, og ansate ved fx. TDC må altså ikke sige noget som
>privatperson for dig?

Gerne. Men vil du ikke give mig ret i at det i denne sag er svært at
forholde sig objektiv om ansat i den organisation om hvilken kritikken
drejer sig.

Jeg plejer ikke at være blandt de første til at give kunder ret, men såfremt
historien virkelig er foregået som oprindeligt angivet, så er det jo evident
at der er lavet en eller flere organisatoriske brølere.

For en god ordens skyld skal det siges at disclaimer for undertegnede kan
findes på http://chewbacca.dk/disclaimer/

Fra : Hauge

Dato : 13-03-01 21:09

Hejsa

> Gerne. Men vil du ikke give mig ret i at det i denne sag er svært at
> forholde sig objektiv om ansat i den organisation om hvilken kritikken
> drejer sig.

Ikke helt, for efter hvad jeg kan se, så har de TDC medarb. der har udtalt
sig i denne tråd, kun udtalt sig om hvordan tingene i virkeligheden er, og
ikke en mening om hjvordan de selv mener det bør være.

Fx. fra Martin H K. :
-----------
"Jo, men det er efter ordre fra CC og det er kun CC der kan bede om
fremrykning/udskydelse."
---------

Er det en mening, eller en kendsgerning?

Mvh Hauge

Fra : Allan Olesen

Dato : 13-03-01 22:40

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote:

>Er det en mening, eller en kendsgerning?

Jeg blander mig lige:

Det er en kendsgerning, som belejligt nok kun vedrører den absolut
mindst interessante del af Myrups oprindelige indlæg.

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-03-01 22:59

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en kendsgerning, som belejligt nok kun vedrører den absolut
> mindst interessante del af Myrups oprindelige indlæg.

Enig, men det var så den del af indlægget jeg så mig kompetent til at
kommentere...

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 14-03-01 00:46

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message
> "Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Enig, men det var så den del af indlægget jeg så mig kompetent til at
> kommentere...

desværre misforstod du, hvad han skriver i sit oprindelige indlæg og svarer
på noget fuldstændig andet. sagt med tilpas højtidelig autoritær stemme
kunne en kunde i røret jo godt æde den ;) ... disinformation er altid tdks
standardsvar...eller tdc om i vil.

jeg havde ihvertfald stor morskab ud af branchesalg, da jeg ringede og
forhørte mig efter et omkring oprettelse af dsl... den herre jeg talte vidst
absolut intet om det, han prøvede at overbevise mig om.

- ok, hvordan finder jeg ud af at jorden er rund?
- check solen, lyser den ikke?
- uhm, jow.... meeeen.....

det med kompentencen vil jeg ikke udtale mig om, hvis det er ok.

god damn vics everywhere :)

jakob wolffhechel

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-03-01 08:21

"jakob wolffhechel" <themuss@it.removethis.dk> skrev i en meddelelse
> desværre misforstod du, hvad han skriver i sit oprindelige indlæg og
svarer
> på noget fuldstændig andet.

Nej, jeg misforstod ikke noget og jo jeg svarede på noget fuldstændig andet.
Tråde kan godt udvikle sig og jeg kom først ind efter 3 indlæg...

> jeg havde ihvertfald stor morskab ud af branchesalg, da jeg ringede og
> forhørte mig efter et omkring oprettelse af dsl...

Er du udbyder?
Branchesalg snakker kun med udbydere og har ikke just folk siddende til at
tage telefoner der er uddannede i de specifikke produkter.

> den herre jeg talte vidst
> absolut intet om det, han prøvede at overbevise mig om.

ok, det er selvfølgelig ikke godt hvis han foregiver at vide noget...

> god damn vics everywhere :)

Det er Mobil's folk der er Vic'ere...

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 14-03-01 09:40

> "jakob wolffhechel" <themuss@it.removethis.dk> skrev i en meddelelse

men ikke denne del:

[...]

det er sgu flot, at du vælger at snippe denne del og svare på det, som blev
postet tilbage i hovedet på ham... eller har du en anden til at trykke reply
group for dig og cutte til før du bliver sat til tastaturet?

du kunne have inkluderet det han skrev øverst i sin post, nemlig:

> [...]

> Branchesalg snakker kun med udbydere og har ikke just folk siddende til at
> tage telefoner der er uddannede i de specifikke produkter.

så du vælger at tilsidesætte min kommentar som det pure opspind, tak :)

> ok, det er selvfølgelig ikke godt hvis han foregiver at vide noget...

> Det er Mobil's folk der er Vic'ere...

nå, ok... så er jeg helt rolig igen.

> --
> Med Venlig Hilsen
>
> Martin Højriis Kristensen
> Svar bedes baseret på RFC1855
> Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet

jakob

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-03-01 09:24

In article <98mbgg$53q$1@news.cybercity.dk>, jakob wolffhechel wrote:

>jeg havde ihvertfald stor morskab ud af branchesalg, da jeg ringede og
>forhørte mig efter et omkring oprettelse af dsl... den herre jeg talte vidst
>absolut intet om det, han prøvede at overbevise mig om.

Det er da din egen fejl, når du ringer til branchesalg. Du troede måske
du kunne springe over den vej?

--
Andreas Plesner Jacobsen | A woman shouldn't have to buy her own perfume.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-03-01 09:30

"jakob wolffhechel" <themuss@it.removethis.dk> writes:

> [...]
> kunne en kunde i røret jo godt æde den ;) ... disinformation er altid tdks

Hvis du forlanger reel information i stedet for meninger, var det så
ikke på sin plads, at du opførte dig på samme måde?

--
Peter B. Juul, o.-.o Quoting In-duh-viduals:
The RockBear. ((^)) "I'm not a rocket surgeon."

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 14-03-01 09:43

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Hvis du forlanger reel information i stedet for meninger, var det så
> ikke på sin plads, at du opførte dig på samme måde?

jeg er ikke heeelt med på, hvad du mener... opfører jeg mig som en, der er
interesseret i meninger og ikke reel information?... og hvad er forskellen
på reel information og meninger?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-03-01 09:52

"jakob wolffhechel" <themuss@it.REMOVETHIS.dk> writes:

> jeg er ikke heeelt med på, hvad du mener... opfører jeg mig som en, der er
> interesseret i meninger og ikke reel information?...

Du leverer meninger, ikke reel information.

Eksempel?

Det jeg svarede på:

> sagt med tilpas højtidelig autoritær stemme kunne en kunde i røret
> jo godt æde den ;) ... disinformation er altid tdks
> standardsvar...eller tdc om i vil.

Nu er det nogle år siden jeg arbejdede for den biks, men jeg kender
rigeligt med folk, der stadig arbejder der, og det er ikke mit
indtryk, at de foretrækker at disinformere. Faktisk får jeg altid reel
information (eller et godt forsøg på at give den), når jeg ringer.

> [...]
> talte vidst absolut intet om det, han prøvede at overbevise mig om.

> - ok, hvordan finder jeg ud af at jorden er rund?

Hvis det var reel information om, hvad du spurgte ham om, så er det
tydeligvis dig, der er idiot.
--
Peter B. Juul, o.-.o Spoilersig, The Crying Game:
The RockBear. ((^)) She's a guy.

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 15-03-01 01:51

"jakob wolffhechel" <themuss@it.removethis.dk> writes:

> jeg havde ihvertfald stor morskab ud af branchesalg, da jeg ringede
> og forhørte mig efter et omkring oprettelse af dsl...

Hvorfor pokker ringede du til branchesalg og spurgte efter xDSL
forbindelser? Ringer du osse til Maersk Line når du skal tjekke
prisen på en liter kærnemælk[1]

> det med kompentencen vil jeg ikke udtale mig om, hvis det er ok.

Det er nok klogt.

/Lars

[1] Mærsk ejer jo Føtex, så de må jo ha' styr på det der...
--
I don't give a fuck
God sent me to piss the world off -- Marshal Mathers

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-03-01 02:14

15 Mar 2001 01:50:36 +0100, skrev "Lars P. Fischer" <fischer@suk.dk>:

>[1] Mærsk ejer jo Føtex, så de må jo ha' styr på det der...

Kun det halve, den anden halvdel ejes af Salling, som også står for
den daglige ledelse.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : N/A

Dato : 18-03-01 00:33

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-03-01 00:33

Sat, 17 Mar 2001 14:20:00 +0100, skrev Ivar Madsen
<news-21-09-00@nemo.dyndns.dk>:

>Er det specifikt for Føtex, eller er det Dansk Suppermarked, som
>Salling ejer halvdelen af?

Det er Dansk Supermarked.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 17. marts 2001.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-03-01 21:40

"Søren Boll Overgaard" <boll@fw1.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
behandling,
> istedet for at komme med diverse søforklaringer.

Jeg deltager normalt ikke i den slags debatter medmindre der kommer
upræcisheder på bordet.
Her var det en udtalelse om at TDC havde noget at gøre med CC's levering der
afstedkom denne kommentar:

"Enig, det er noget rod, men du snakker om at TDC skal medvirke til at din
forbindelse ved CC skal oprettes. Det har TDC ingen indflydelse på."

Hvor jeg altså er enig i at sagen er noget rod, hvilket jeg stadig synes den
er, og jeg skal da gerne som privatperson sige beklage det hændte, men det
har ligesom ikke noget med mig at gøre...

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 14-03-01 00:48

> [...]
> upræcisheder på bordet.
> Her var det en udtalelse om at TDC havde noget at gøre med CC's levering

HALLO MARTIN... læs nu lige den oprindelige besked igennem igen, ikke.....

og så check, tæl evt. på fingrene hvis det er for svært inde hosd jer
vic'er... i kan jo noget med de fingre.... lol......

HVEM kommer tdk teknikeren ud for? er det cybercity eller er det tdk?????

godt så... eod.

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 14-03-01 00:56

[SNIP EN MASSE] jeg måtte kommentere noget mere

nej faktisk ville det være bedst, hvis du og dine kumpaner bare holdt
fingrene af kagefadet hos kunden ikke?

så kan du ikke kalde sammen til vic seance i en af jeres huler og så lige
forklare whoeverthefuck cares, at hvad, der er sket her, er fuldstændig
idiotisk, og du bestemt ikke har været med til at kaste mere lys over sagen.

flot tdk, klap klap

Fra : Thomas Jensen, pil.d~

Dato : 14-03-01 01:01

On Wed, 14 Mar 2001 00:55:47 +0100, "jakob wolffhechel"
<themuss@it.removethis.dk> wrote:

> [...]
>idiotisk, og du bestemt ikke har været med til at kaste mere lys over sagen.

du virker som et rigtigt rart menneske... fut.

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Henning

Dato : 14-03-01 03:42

> [SNIP EN MASSE] jeg måtte kommentere noget mere

> det
>
> nej faktisk ville det være bedst, hvis du og dine kumpaner bare holdt
> fingrene af kagefadet hos kunden ikke?

Ja forvirret blir man da når man følger denne tråd *G*
Jeg fik det ud af det:
TDC teknikerne laver opkoplingen uanset om det er
TDC, WOL, Cybercity etc. der er udbyder,
Men, hvis det ikke er et TDC abonnomang, så vil
teknikerne (læs TDC) først komme for TDC´s konkurrenter,
når alle TDC´s kunder har fået deres bestilte netexpress
opkoplinger installeret
At det er TDC´s markedsførings-strategi at møde op
hos kunder, der springer fra, før alle de tålmodigt ventende
kunder, for at se om den frafaldne kunde alligevel ikke, når nu
teknikeren Alligevel er der, vil gen-indtræde som kunde
Ok TDC har jo også en forhenværende socialdemokratisk
minister som direktør, så intet bør forbavse nogen når det
gælder TDC,

Bortset fra det, var jeg udmærket tilfreds med
TDC, da jeg var kunde for et par år siden hos dem, men de
ER for dyre i forhold til deres Konkurrenter for de samme
ydelser, jeg har reduceret min telf. regning med 1000 kr.
om måneden ved at vælge fastpris hos Cybercity, jeg
spiller nemlig online, chatter og debattere i news grupper

OG hurra "min" Central får i følge TDC ADSL den 22/3/01,
så om et år kan jeg få ADSL, hvis der da er kobber i
kommunen, det ka man jo ikke være sikker på, for jeg
bor i et kvarter, der er fuldt udbygget, men
lur mig om ikke kobberet skal bruge i den anden ende
af kommunen, hvor der er stor bygge aktivitet *ROFLMAO*

Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-03-01 05:39

Wed, 14 Mar 2001 03:41:31 +0100, skrev "Henning" <h2m@get2net.dk>:

>Men, hvis det ikke er et TDC abonnomang, så vil
>teknikerne (læs TDC) først komme for TDC´s konkurrenter,
>når alle TDC´s kunder har fået deres bestilte netexpress
>opkoplinger installeret

De andre adsludbydere er også kunder hos TeleDanmark.

> [...]
>lur mig om ikke kobberet skal bruge i den anden ende
>af kommunen, hvor der er stor bygge aktivitet *ROFLMAO*

Medmindre du bor over 5 km væk fra centralen, så kan du få Netexpres
hos TeleDanmark uanset kobber.

Du ved vist ikke rigtig, hvad du snakker om.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Henning

Dato : 14-03-01 14:23

> De andre adsludbydere er også kunder hos TeleDanmark.

Ja og konkurrenter

Det er ironi

> Medmindre du bor over 5 km væk fra centralen, så kan du få Netexpres
> hos TeleDanmark uanset kobber.

Hvorfor så al det vås om der ikke er kobber nok?

> Du ved vist ikke rigtig, hvad du snakker om.

Næh, det kan du have ret i, når du siger, at ADSL ikke
er afhængig er kobber, medens TDC. siger, man ikke
kan få ADSL fordi der ikke er kobber
(klør mig undrende i nakken)
Ok! så er netexpress ikke en ADSL opkobling aligevel?
Eller, at netexpress er et produkt der sælges af TDC og
derfor altid kan installeres uafhængigt af den mængde
kobber der er, medens konkurenterne ikke kan det samme?

For de helt almindelige mennesker, er en kobber ledning
altså en kobberledning, al det tekniske vås om rå kobber,
er os bedøvende ligegyldigt i den forbindelse, da den
tekniske betegnelse ikke er umiddelbar forståelig, når
man altså kan se kobberledningerne i telefonstikket!
At, jeg kan ringe fra min telefon til hvor i verden jeg vil,
betyder, at jeg har kobber frem til centralen, ellers kunne
jeg jo ikke bruge min telefon vel?

Hvis jeg begynder at bruge mit fagsprog, ville du sansynligvis
forstå meget lidt af hvad jeg siger og mener, medens det er
soleklart og knivskarpt formuleret fra mit udgangspunkt,
mit fag.

Så ud fra det du skriver, kan jeg som almindelig kunde
uden teknisk indsigt, kun forstå, at når jeg kan få ADSL
opkobling i form af netexpress uanset kobber, så er det
fordi, at netexpress ikke bruger kobber-ledninger på
samme måde som andre udbyderes ADSL tilbud?

Så prøv lige at forklare en ikke tekniker, hvorfor
man kan få ADSL (netexpress) uanset kobber eller ej,
medens man på den anden side ikke kan få ADSL
opkobling, på grund af "manglende" kobber.

Når selv TDC teknikere ikke fatter det med kobber,
hvordan kan du så forvente at jeg gør?

MVH
Henning

Fra : Jesper Skriver

Dato : 14-03-01 14:55

On Wed, 14 Mar 2001 14:23:29 +0100, Henning wrote:

>Hvorfor så al det vås om der ikke er kobber nok?

Ved TDC bruges samme kobber forbindelse som den eksisterende
telefon forbindelse - derfor skal der ikke bruges ekstra
kobber.

Så hvis nogen har sagt at der skal ekstra kobber til ved en
TDC ADSL forbindelse, så vrøvler de.

Derimod skal der ekstra kobber til ved CC og WOL ADSL.

>Næh, det kan du have ret i, når du siger, at ADSL ikke
>er afhængig er kobber, medens TDC. siger, man ikke
>kan få ADSL fordi der ikke er kobber

Se ovenfor.

>(klør mig undrende i nakken)
>Ok! så er netexpress ikke en ADSL opkobling aligevel?

Jo.

>Eller, at netexpress er et produkt der sælges af TDC og
>derfor altid kan installeres uafhængigt af den mængde
>kobber der er, medens konkurenterne ikke kan det samme?

Korrekt.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Manhatten

Dato : 14-03-01 15:36

> Korrekt.

Mobilix kan også hvis du bor et af de få steder hvor de tilbyder dette PT.

/Manhatten

Fra : Henning

Dato : 15-03-01 14:31

"Jesper Skriver" <jesper@wheel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> TDC ADSL forbindelse, så vrøvler de.
>
> Derimod skal der ekstra kobber til ved CC og WOL ADSL.

Tak for forklaringen, så fik jeg styr på det.

MVH
Henning

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 15-03-01 01:42

"Henning" <h2m@get2net.dk> writes:

> Ja og konkurrenter

Ja. Man kan godt både være kunden hos hinanden og konkurrenter.

> Hvorfor så al det vås om der ikke er kobber nok?

1) det er ikke vås

2) TDC og Mobilix har et produkt, hvor de kan levere
telefonforbindelse og ADSL på samme ledning. Det har CC og WOL
ikke. Derfor kan TDC og Mobilix levere ADSL til husstande, hvor
der kun er een ledning. CC og WOL kan kun levere, hvis der er
min. to ledninger (med mindre man vil opgive at have fastnet
telefon).

Er det virkelig så svært at forstå?

> Eller, at netexpress er et produkt der sælges af TDC og
> derfor altid kan installeres uafhængigt af den mængde
> kobber der er, medens konkurenterne ikke kan det samme?

Nej. Prøv at lægge den der "TDC er fulde af fup" attitude til side et
øjeblik og brug i stedet energien på at forstå hvad der bliver sagt.

> Hvis jeg begynder at bruge mit fagsprog, ville du sansynligvis
> forstå meget lidt af hvad jeg siger og mener, medens det er
> soleklart og knivskarpt formuleret fra mit udgangspunkt,
> mit fag.

Ja. Det underlige er så, at vi andre ikke ville begynde at forklare
dig, at det du siger er helt forkert og "vås" og belære dig om,
hvordan det virkelig hænger sammen.

Hvorfor er det så, du føler dig berettiget til at slynge fornærmelser
efter dem, der forstår lidt mere af teknikken ind dig? Hvorfor kan du
ikke bare acceptere, at der er forskel på det produkt, TDC har, og det
WOL har, og TDC derfor kan levere ADSL steder hvor WOL ikke kan?

> Så prøv lige at forklare en ikke tekniker, hvorfor man kan få ADSL
> (netexpress) uanset kobber eller ej, medens man på den anden side
> ikke kan få ADSL opkobling, på grund af "manglende" kobber.

WOL og CC kan levere ADSL hvis der er 2 (eller flere) ledninger mellem
centralen og husstanden. TDC kan levere, selvom der blot er en
enkelt. Forskellen er i al sin enkelhed, at TDC er et telefonselskab,
og det er WOL og CC ikke.

> Når selv TDC teknikere ikke fatter det med kobber,
> hvordan kan du så forvente at jeg gør?

Jeg forventer ikke at du forstår det. Men jeg forventer, at du lader
være med at råbe "vås" efter dem der faktisk forstår det.

/Lars

Fra : Henning

Dato : 15-03-01 14:28

"Lars P. Fischer" <fischer@suk.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg forventer ikke at du forstår det. Men jeg forventer, at du lader
> være med at råbe "vås" efter dem der faktisk forstår det.

Jeg råber ikke "vås" jeg har skrevet det med småt hele vejen
igennem, og så kan du godt holde op med at være arogant og
nedladende, jeg spørger fordi der er noget jeg ikke har kendskab til.
Og for mig er det "vås" når der ikke følger en ordentlig forklaring
med, hvorfor noge kan lade sig gøre og andet ikke, det er jo telefon-
nettet begge systemer bruger.

Henning

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-03-01 08:25

"Henning" <h2m@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> TDC teknikerne laver opkoplingen uanset om det er
> TDC, WOL, Cybercity etc. der er udbyder,

Korrekt, med de nuværende udbydere. Det er ikke en naturlov

> Men, hvis det ikke er et TDC abonnomang, så vil
> teknikerne (læs TDC) først komme for TDC´s konkurrenter,
> når alle TDC´s kunder har fået deres bestilte netexpress
> opkoplinger installeret

Ikke korrekt. Det er forskellige afdelinger.

> [...]
> kunder, for at se om den frafaldne kunde alligevel ikke, når nu
> teknikeren Alligevel er der, vil gen-indtræde som kunde

Heller ikke korrekt. Det skete har været en fejl.

> Ok TDC har jo også en forhenværende socialdemokratisk
> minister som direktør, så intet bør forbavse nogen når det
> gælder TDC,

Heller ikke korrekt. I så fald var det da underligt at Schluter forsøgte at
få ham ind som statsminister efter Tamil-sagen. Han var konservativ

> OG hurra "min" Central får i følge TDC ADSL den 22/3/01,
> så om et år kan jeg få ADSL, hvis der da er kobber i
> kommunen

Heller ikke korrekt.
Hvis du har telefon kan du få ADSL hos TDC

Tjeck dine facts...

Fra : Henning

Dato : 14-03-01 13:48

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:98n6be$117p$2@tnews.inet.tele.dk...
> "Henning" <h2m@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke korrekt. Det er forskellige afdelinger.

Men samme firma!

> Heller ikke korrekt. Det skete har været en fejl.

Det var nu lidt ironisk ment

> Heller ikke korrekt.
> Hvis du har telefon kan du få ADSL hos TDC

Her er det vist ordet "kan" der skal bides mærke i ?
Ellers ville TDC jo ikke snakke om "rå kobber"

> Tjeck dine facts...

Åh lidt plads til gætteri/ironi må der da være

MVH
Henning

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-03-01 19:17

> Men samme firma!

og?
De fleste større firmaer har en opdeling i afdelinger der ikke umiddelbart
kan overtage hinandens opgaver...

> Her er det vist ordet "kan" der skal bides mærke i ?
> Ellers ville TDC jo ikke snakke om "rå kobber"

Det er "de andre" udbydere (CC+WOL) der bruger rå kobber.
TDC bruger samme linje som telefonen er på. Dvs det er ikke kobber-mangel
der er et problem, men evt kobber-kvalitet

> Åh lidt plads til gætteri/ironi må der da være

Ikke når de fremføres som facts (IMHO)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-03-01 09:33

"Henning" <h2m@get2net.dk> writes:

> Ok TDC har jo også en forhenværende socialdemokratisk
> minister som direktør, så intet bør forbavse nogen når det
> gælder TDC,

Det bliver det Konservative Folkeparti nok kede af at høre.

--
Peter B. Juul, o.-.o When you are a Bear of Very Little Brain, and you Think
The RockBear. ((^)) of Things, you sometimes find that a Thing which seemed

Fra : Bjarne Wichmann Pete~

Dato : 14-03-01 13:01

In article <m3g0ggyclb.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk>, "Peter B. Juul"
<pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:

> Det bliver det Konservative Folkeparti nok kede af at høre.

.... øh... forskellen er? ;)

Bjarne

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-03-01 14:10

"Bjarne Wichmann Petersen" <mekanix@nospam.dk> writes:

> ... øh... forskellen er? ;)

Hvilken konto pengene indbetales på.
--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Henning

Dato : 14-03-01 14:21

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Det bliver det Konservative Folkeparti nok kede af at høre.

Sådan er det at have eet billede for sit indre blik og tænker på
en der hedder Knud

MVH
Henning

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-03-01 09:23

In article <98mc3d$5ms$1@news.cybercity.dk>, jakob wolffhechel wrote:

>nej faktisk ville det være bedst, hvis du og dine kumpaner bare holdt
>fingrene af kagefadet hos kunden ikke?

Hvis du her med "kumpaner" mener TDC-ansatte, hvordan skal der så blive
sat et stik op hos kunden?

> [...]
>idiotisk, og du bestemt ikke har været med til at kaste mere lys over sagen.

Jo - for den del af indlægget Martin kommenterede var ikke korrekt.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Programmers do it bit by bit.

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 14-03-01 10:46

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@nerd.dk> wrote in message

> Hvis du her med "kumpaner" mener TDC-ansatte, hvordan skal der så blive
> sat et stik op hos kunden?

i kunne evt. få jeres afdeling, der tager sig af at sætte stik op for andre
udbydere til at gøre det.

> Jo - for den del af indlægget Martin kommenterede var ikke korrekt.

øh... jeg ved stadig ikke, hvad jeg skal sige til jer om dette...

sådan jeg ser forløbet.

1. en kunde skriver han er utilfreds med tdk, fordi han har afbestilt sin
oprettelse af tdc adsl. derefter kommer de forbi tre gange og vil installere
det for ham... til gengæld kommer de ikke forbi i forbindelse med oprettelse
af mandens cybercity forbindelse.

2. christian erritsø mener han skal have fat i cc, da det er cc's skyld, tdk
bliver ved med at komme forbi for at installere TDC adsl....

3. han replier at christian misforstår, da det IKKE er hans manglende cc
oprettelse, han brokker sig over, men til gengæld at tdc ikke vil acceptere,
at han har afbestilt deres adsl

4. martin vælger at snippe den del af det tredje indlæg, der omhandler at
christian misforstår ham og replier igen akkurat som christian:
[QUOTE]
Enig, det er noget rod, men du snakker om at TDC skal medvirke til at din
forbindelse ved CC skal oprettes. Det har TDC ingen indflydelse på.
[/QUOTE]

Fra : Henning

Dato : 14-03-01 14:17

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@nerd.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du her med "kumpaner" mener TDC-ansatte, hvordan skal der så blive
> sat et stik op hos kunden?

Ansatte i diverse firmaer har da ytringsfrihed og har ret til
at deltage i debatter på lige fod med andre, at de så på grund af deres
tilhørs forhold, er mere subjektive, når det gælder ting, der har med
det firma at gøre, pågældende er ansat i, må man tage højde for,
når man vurdere indholdet af deres kommentare, men ingen tvivl
om, at de efter deres bedste overbevisning svarer så korrekt, som
det er dem muligt, det de burde lære, er, ikke at gå i forsvars-
possition, når ting berører det firma de er ansat i, for det at være
ansat i firmaet, gør jo ikke den enkelte medarbejder "skyldig"

Da jeg fik installeret ISDN, gik jeg og hyggede mig med TDC`s
tekniker i 6 timer, medens han trak ledninger rundt i hele huset
og jeg vidste hvornår han kom, det havde jeg fået brev om, samt
teknikeren ringede dagen før han kom, for at høre om der var
nogen hjemme til at tage imod ham,ellers kunne han da komme
en anden dag, nævnte et par dage ugen efter, virkelig god servise
Har heller ikke haft problemer med internet suport, en E-mail og
dagen efter en medarbejder i telefonen.

Ups dette høre vist mere hjemme i ris+ros

MVH
Henning

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 15-03-01 01:28

"jakob wolffhechel" <themuss@it.removethis.dk> writes:

> nej faktisk ville det være bedst, hvis du og dine kumpaner bare holdt
> fingrene af kagefadet hos kunden ikke?

Overfalder du altid folk der bidrager med fakta i en debat?

> [...]
> lige forklare whoeverthefuck cares, at hvad, der er sket her, er
> fuldstændig idiotisk, og du bestemt ikke har været med til at kaste

Vi har fanget at du har nogen komplekser med TDC. Var der ellers
noget du ville?

/Lars

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-03-01 08:26

> der
> HALLO MARTIN... læs nu lige den oprindelige besked igennem igen, ikke.....

NEJ, jeg vil IKKE. Jeg har KUN kommenteret et under-indlæg. Det er fuldt ud
lovligt kun at kommentere en del af et under-indlæg...

> HVEM kommer tdk teknikeren ud for? er det cybercity eller er det tdk?????

Jeg er LIGEGLAD. Det var ikke det jeg kommenterede....

(ps: jeg råber sjældent, men det er åbenbart nødvendigt til tider....)

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 14-03-01 09:20

> [...]
ud
> lovligt kun at kommentere en del af et under-indlæg...

du besvarede så et underindlæg forkert... er det bedre for dig?

ud over det er det jo typisk tdc ikke at se hele billedet....

> Jeg er LIGEGLAD. Det var ikke det jeg kommenterede....

det liiiiige præcis det du kommenterede... hvis du er i tvivl, så læs da
gerne dit gamle indlæg gennem igen, hvis du nægter at læse det oprindelige.
at du er ligeglad kan vi jo lissom ikke rigtig bruge til noget, vel? så smut
da ud af diskussionen og lad din tdc stolthed ligge. du er kun med til at
underminere dig selv og dem du arbejder for.

du sagde at det var cybercity, manden skulle kontakte, hvis der var
problemer. er du helt blind? problemet lå hos tdc. jeg beder dig læse det
oprindelige indlæg, fordi du poster usandheder om det faktiske forløb. det
må du meget undskylde.. jeg skulle have tænkt på, du er tdc ansat.

> (ps: jeg råber sjældent, men det er åbenbart nødvendigt til tider....)

tja, du virkede ikke klogere af den grund

heldigt, ikke

jakob

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-03-01 09:25

In article <98n9c8$ton$1@news.cybercity.dk>, jakob wolffhechel wrote:

> [...]
>oprindelige indlæg, fordi du poster usandheder om det faktiske forløb. det
>må du meget undskylde.. jeg skulle have tænkt på, du er tdc ansat.

Nej, det var den del af indlægget, hvor manden skrev at han ville have
TDC til at fremskynde oprettelsen af et CC ADSL abonnement.

--
Andreas Plesner Jacobsen | You just wait, I'll sin till I blow up!

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-03-01 09:21

In article <98mbk4$55n$1@news.cybercity.dk>, jakob wolffhechel wrote:

>HALLO MARTIN... læs nu lige den oprindelige besked igennem igen, ikke.....

Martin har svaret på en del af indlægget, det må han da godt - læs lige
http://www.usenet.dk/ igennem igen, ikke.....

>HVEM kommer tdk teknikeren ud for? er det cybercity eller er det tdk?????

Det Martin skrev var at ifbm opsætning af CC linien er det kun CC der
kan melde tilbage hvornår teknikeren kommer, og kun CC der kan
fremskynde dette.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Heisenberg may have slept here...

Fra : Ivar Madsen

Dato : 17-03-01 14:25

On Tue, 13 Mar 2001 15:48:10 -0800, "jakob wolffhechel"
<themuss@it.removethis.dk> wrote: in <98mbk4$55n$1@news.cybercity.dk>

>og så check, tæl evt. på fingrene hvis det er for svært inde hosd jer
>vic'er... i kan jo noget med de fingre.... lol......
>
>HVEM kommer tdk teknikeren ud for? er det cybercity eller er det tdk?????

DU *TROR* tilsyndelande at de kommer ud til slutkunden, for at
servicere slutkunden, og at slutkunden er TDC kunden, men det er IKKE
tilfældet, TDC er underleverandør til CC, og ALLE hendvendelser fra
slutkunden skal fortages til CC, TDC har INGEN kundekontakt til
slutkunden. Andet end at CC fortæller at "deres" teknikker kommer, og
at der så står TDC på bilen/tøjet da CC ikke selv har nogle teknikker
der kan udføre arbejdet, skal der f.eks. klages over teknikkerens
opførsel/arbejde skal det fortages til CC, som så klager vider til
deres underleverandøg TDC, hvis de finder slutkundens klage
releverant.
Skal der fejlmælles skal det ske til CC, TDC har intet med slutkunden
at gøre.

--

Med de venligeste hilsner
Ivar Madsen

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 14-03-01 08:20

On Tue, 13 Mar 2001 21:39:48 +0100, Martin Højriis Kristensen wrote:

>Hvor jeg altså er enig i at sagen er noget rod, hvilket jeg stadig synes den
>er, og jeg skal da gerne som privatperson sige beklage det hændte, men det
>har ligesom ikke noget med mig at gøre...

Det er her jeg mener at, såfremt man er ansat ved bemeldte ISP, er det på
sin plads at holde sig i skindet eller beklage at kunden er blevet behandlet
fuldstændigt uanstændigt.

At pointere det ene sted i indlægget hvor kunden er en kende uklar, det
minder mig mistænkeligt om mine dage i indernet-supporten. Jvf. iøvrigt
tidligere anførte disclaimer.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-03-01 08:29

> Det er her jeg mener at, såfremt man er ansat ved bemeldte ISP, er det på
> sin plads at holde sig i skindet eller beklage at kunden er blevet
behandlet
> fuldstændigt uanstændigt.

Tja, det er nu nu engang sådan Usenet fungerer. Hver kommenterer det de kan.
Når jeg slet ikke repræsenterer TDC hvordan skal jeg så kunne beklage mig på
deres vegne?

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 14-03-01 09:23

On Wed, 14 Mar 2001 08:29:06 +0100, Martin Højriis Kristensen wrote:

> [...]
>Når jeg slet ikke repræsenterer TDC hvordan skal jeg så kunne beklage mig på

Prøv med følgende ordlyd:
"Jeg udtaler mig ikke officielt som tele danmarkansat, men hvis det virkelig
er sket som du foklarer det, så har vi (eller blot TDC) jokket grundigt i
spinaten, og du har krav på en undskyldning.

Iøvrigt et spændende valg af formulering du har ovenfor:

"...hvordan skal jeg så kunne beklage mig på deres vegne?"

Jeg ville nok have droppet "mig" i den sammenhæng.

Fra : Hauge

Dato : 14-03-01 19:36

Hejsa

> Prøv med følgende ordlyd:

Snip en masse vrøvl.

Hvorfor skulle en TDC medarb. udtale sig om det? Han er her som
privatperson, udtaler sig som samme, så derfor er der sq da ikke nogen grund
til at han skal udtale sig om at TDC skal/burde undskylde eller ej, det
siger vel sig sel at de burde, _hvis_ sagen er som den er beskrevet.

> Jeg ville nok have droppet "mig" i den sammenhæng.

Ja, det burde vi andre nok også.

Mvh Hauge

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 14-03-01 09:35

> [...]
> upræcisheder på bordet.
> Her var det en udtalelse om at TDC havde noget at gøre med CC's levering

og igen brillerer du ved din total mangel på viden om den faktiske sag

Fra : Gerner

Dato : 12-03-01 23:44

On Mon, 12 Mar 2001 23:11:24 +0100, "Myl" <cfp15567@vip.cybercity.dk>
wrote:

>være blevet >behandlet, på helt uaccepterbar vis.
>
>Glostrup d. 12.3.2001
>
>Vedr. ADSL annullering.

Du er vel klar over der også findes en ris&ros gruppe ?

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.

Fra : Myl

Dato : 12-03-01 23:54

Jeps

Fra : Rea721

Dato : 13-03-01 01:05

"Myl" <cfp15567@vip.cybercity.dk> skrev

> Jeps

Hvorfor poster du så Off Topic her.....når du _har_ sendt indlæget til den
rigtige gruppe først??

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Erik Dan

Dato : 13-03-01 11:09

"Rea721" <rea721@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
> Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Hvad har bevarelse af flyvestation Værløse med denne nyhedsgruppe at gøre ?
/ Erik

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 13-03-01 11:50

On Tue, 13 Mar 2001 11:09:24 +0100, Erik Dan wrote:

>Hvad har bevarelse af flyvestation Værløse med denne nyhedsgruppe at gøre ?

Læs lidt om signaturer på http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#signatur

Så vil du vide at man har lov til (stort set) hvad som helst i sin signatur.
Så længe den overholder gældende standarder for størrelse.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-03-01 12:20

Tue, 13 Mar 2001 11:09:24 +0100, skrev "Erik Dan"
<erikdan@NOSPAMprivat.dk>:

>Hvad har bevarelse af flyvestation Værløse med denne nyhedsgruppe at gøre ?

Det er en signatur og ikke en del af brødteksten.

Læs http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Rea721

Dato : 13-03-01 22:49

"Erik Dan" <erikdan@NOSPAMprivat.dk> skrev

> Hvad har bevarelse af flyvestation Værløse med denne nyhedsgruppe at gøre
?
> / Erik

Andre har svaret....så ingen grund til gentagelser.

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 13-03-01 19:44

> [...]
> på mit normale telefonnummer og får det rettet d. 12. december 2000. Jeg
> annullerer imidlertid d. 9. januar 2001 ordren som følge af, at min

ok... for alle dem, der ikke forstod mailen.... det er her han afbestiller
ADSL HOS TDK

> Jeg modtager vedlagte bekræftelse på opsigelsen af ordren den 10/1 2001.
>
> Jeg bestiller herefter ADSL fra Cybercity.

ok... for alle dem, der ikke forstod mailen.... det er her han bestiller
ADSL HOS CC

> [...]
> tekniker, der venter på at komme indenfor i mit hjem, for at installere
> internet ADSL fra TDK på min adresse. Jeg har ikke på forhånd modtaget

her vil tdk så IGEN til at installere manden TDK ADSL ABBONEMENT.... hvilket
er annulleret (se ovenfor)....

> [...]

kritik
> og imødeser endnu en beklagelse fra TDK.

de vic'er imponerer heller ikke mig.... måske skulle tdc checke sit stamtræ

> [...]
> et forvarsel om TDK teknikerens besøg i forbindelse hermed.
>
> Jeg vil naturligvis afvente Deres svar før jeg tager beslutning om

fedt skrevet. kudos til dig :) og jeg synes posten er særdeles relevant i
denne gruppe. den er vel også til både ros, ris, spørgsmål osv...

jakob wolffhechel

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 14-03-01 20:53

"jakob wolffhechel" <themuss@it.removethis.dk> wrote in message

SNIP en lang gentagelse

> fedt skrevet. kudos til dig :) og jeg synes posten er særdeles relevant i
> denne gruppe. den er vel også til både ros, ris, spørgsmål osv...

Hvordan kan du få den ind i denne gruppe, der er både en ros+ris og en dsl
gruppe, men ja vi kan da komme alt i dk.edb. hvis din definition holder

Hygge

Flemming

Fra : Myl

Dato : 14-03-01 21:08

Jeg venter stadig spændt på den næste søforklaring fra TDC's side.

Jeg har ikke fået respons på faxen endnu, og det skulle ikke overraske mig
hvis jeg får besøg af endnu en tekniker som jeg må afvise, før jeg får svar
på den.

Jeg sidder fast i TDC's database som en arm i en kødkværn. Jeg føler mig
direkte røvrendt af TDC, og de bør kompensere for de seks fejl de har
begået, som jeg er blevet tvunget til at bruge alt for lang tid på.

Det komiske i dette, er at de efter at have røvrendt kunder endda også
opkræver penge for DERES fejl.

Niels Chr. Myrup