Havfiskeri på Øresund
Fra : kim

Dato : 23-02-03 04:57

Hvordan ser det ud med tosk og sild på Øresund ?

Mvh Kim

Fra : Ken Bordig

Dato : 23-02-03 20:55

Jeg var ude med Bjørnsholm i dag til lidt drivfiskeri syd for Hveen.
Jeg tog en torsk på 9.5 kg. og der blev taget omkring 15-20 små torsk og
300 -350 sild ialt mellem kl. 9.00 og 14.00

Hilsen Ken

Fra : Michael

Dato : 23-02-03 22:14

Hørte en rapport fra en bekendt der havde været ude med en turbåd i dag...
han var den der havde fanget flest sild, havde hele 5 stk med hjem..

Fra : Jan Vesterlund

Dato : 25-02-03 07:39

Fiskeriet er for øjeblikket godt.

Der er meget store mængder sild lidt længere nordpå, i forhold til de kendte
torskepladser ved Helsingør.

Fiskeriet efter torsk er meget svingende, men generelt er der pænt med
mellemfisk (3-8kg).

Se mere her: www.adventureguide.dk

Fiskehilsen

Jan