HEJ ALLE
Fra : MAIKEN.N

Dato : 22-02-03 21:29

Hej alle i gruppen.

Jeg fik ikke lige skrevet da der var præcentationsrunde, så det syntes jeg
da lige at jeg vil gøre.

Mit navn er Maiken og jeg er 28 år gammel. Jeg er bosiddende i Greve.

Jeg fik aflivet min gamle kære Frederiksborg vallak Tobias i onsdags. Han
blev 18 år, og jeg havde haft ham i 14 år. Han fik d. 16/10-2002 konstateret
spat i begge bagben. Han var hårdt angrebet af det, og vi gjore et forsøg
med egg-bar sko på, til at stabilisere leddene. Det viste sig desværre ikke
at have nogen effekt, og han blev ved med at være lige dårligt gående spec.
med rytter på ryggen. Derfor tog jeg den tunge beslutning at lade ham gå til
de evige græsmarker. Han havde et godt liv, var glad, især når vi var
sammen! Tobias var glad til det sidste, og det var det helt rigtige
tidspunkt jeg lod ham få fred på.

Jeg har nu købt en ny hest som jeg har fået hjem . Det er en DV hoppe fra
1998. Hun hedder Karenslunds Antoinette. Hun måler 160 cm i stang og er
efter Donnergraf. Jeg har købt hende i vest jylland. Hun er en rigtig dejlig
hoppe med et super godt temperament. Jeg skal primært bruge hende til
dressur og det skulle der være rig mulighed for, da hun er af renavlet
dressurafstamning. Hun er let redet på nuværende tidspunkt, og udviser
allerede et stort talent. Hun har været stillet til kåring i 2001 på
Katrinelund med 7 i helhed.

Jeg har hende opstaldet på en hestepension i Greve hvor der står 19 heste.
Jeg er formand i rideklubben, så al min fritid er baseret på heste og
ridesport.

Til daglig arbejder jeg som klinikassistent i børne og ungdomstandplejen.

Mange venlig hilsner fra Maiken Nielsen.