Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Min browser har taget magten
Fra : Grosseren

Dato : 22-02-03 20:12

Jeg har fået det problem at hvis jeg højreklikker på et billed, så kan det
kun gemmes som en bmp. - men ved meget små filer kan den godt gemme
billederne.

Det er ikke på en site med beskyttelse, idet det er på min egen side, der er
ren html.

Er der nogen der kan fortælle hvad der er sket, det har tidligere virket
upåklageligt.

mvh
Grosseren

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 22-02-03 20:23

"Grosseren" <grosseren@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ren html.
>
>Er der nogen der kan fortælle hvad der er sket, det har tidligere virket

Hvis det er Internet Explorer: Slet midlertidige/temporære internetfiler.

Emnet har faktisk været oppe en del gange bare de sidste tre måneder. Prøv
f.eks. at søge efter "bmp" i denne gruppe.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-02-03 20:36

"Grosseren" <grosseren@hotmail.com> skrev :

>Jeg har fået det problem at hvis jeg højreklikker på et billed, så kan det
>kun gemmes som en bmp. - men ved meget små filer kan den godt gemme
>billederne.

Tøm Temporary Internet Files/Midlertidige Internetfiler i IE
under Funktioner => Indstillinger.

Genstart kan også være nødvendigt bagefter.