Rapportmystik
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-02-03 11:15

Efter at jeg har sat en 'indholdsfortegnelse' (eller hvad den hedder) ind
http://www.grandt-aarhus.dk/Amager/amagerforside.htm har rapporten
"Filer unden hyperlinks" indeholdt alle de billedfiler der ligger på alle de
undersider som indholdsfortegnelsen er ind- og adgang til.

Men filerne ér jo ikke "uden hyperlinks"! De findes allesammen på deres
respektive sider som kan åbnes uden problemer.

Er det 'indholdsfortegnelsen' i sig selv som skaber problemet? Eller kan
det skyldes det 'tidsstempel' jeg har sat ind foroven? Arh, mon.

Men hvordan får jeg alle disse forvirrende link-løse billeder (som altså *ikke*
er link-løse) væk fra den nævnte rapport uden at jeg samtidig fjerner dem fra
selve siderne?

Mvh.:
Jørgen Grandt

--
www.hamigen.dk (mails til mig er minus 'men')

Fra : Kjeld Bentzen

Dato : 23-02-03 15:08

hej jørn
hvad er din e-mail adresse, da jeg kender det område godt som du beskriver.
hilsen
kjeld bentzen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 23-02-03 19:45

Kjeld Bentzen skrev:

> hvad er din e-mail adresse, da jeg kender det område godt som du beskriver.

Tak. Jeg har mailet min mailadresse til dig, og nu håber jeg en løsning er på vej ...

--
Forbindtligst
Jørgen Grandt

Fra : Kjeld Bentzen