Discovery-fiskeprogram (fiskeri efter arap~
Fra : JE

Dato : 22-02-03 11:22

Jeg ser jævnligt fiskeprogrammet med Rex Hunt på Discovery. Et par gange
(senest idag kl. 09.00) har jeg
oplevet, at Discovery (i Rex's normale sendetid) har sendt et andet
lystfisker-program, det hedder vist 'JungleHooks'. Programmet er mig bekendt
ikke et fast program på den almindelige Discovery-kanal, men det sendes vist
fast på søster-kanalen Discovery Home&Leisure (en kanal jeg ikke selv kan
se).

I programmet JungleHooks fiskes der efter en bestemt fisk, nemlig
arapaima'en, som kan blive op til 3 meter og 200 kilo! Den minder lidt om en
gedde.

I de 2 programmer jeg har set, fangede tv-værten desværre ingen arapaima. Er
der nogen der har set flere af JungleHooks-programmerne, og kan fortælle, om
det lykkedes værten af fange en "basse". Forfan', jeg ville gerne se en
fight med sådan en fisk, midt inde inde i den dybeste jungle/mangrove....

Se evt. ->
http://www.homeandleisure.co.uk/fishing/features/junglehooks/_home/index.htm

Mvh Jan

Fra : Jesper E

Dato : 22-02-03 23:23

Han fanger en på håndline om et par programmer.
Ikke den store fightoplevelse.
VH
Jesper

Fra : Poul T. Ellestad

Dato : 23-02-03 19:16

Tjaaahhh ... han fanger én ... men hvor sjov den er at fange ved jeg ikke
.... jeg ville ikke drage ind i den mørkeste urskov for at fange en så "flad"
fisk ... men stor er den ...
VH
Poul

Fra : tiscali

Dato : 09-03-03 13:11

Ja Det lykkedes ham den aller sidste dag at fange en - på størrelse med ham
selv!!!

Fra : Michael Boysen

Dato : 09-03-03 19:32
Fra : Michael Boysen