Circle V Ranch har fået ny hjemmeside....
Fra : Andersen

Dato : 13-03-01 01:05

Hej NG,

Så har Circle V Ranch og Fyns Westernklub endelig fået ny hjemmeside, og
samtidig skiftet domænenavn til www.ovr.dk dog vil det gamle
www.circle-v-ranch.dk fortsat virke.

Fyns Westernklubs nye domæne er nu www.ovr.dk/fwc.htm så hvis du har linket
til vores side, vil du så ikke være sød at skifte domænet ??

Hvad synes I om det nye resultat ??

Med venlig hilsen

Trille Andersen, Circle V Ranch
Assensvej 142 . 5600 Faaborg
Tlf. 6261 7889 . Mobil 2028 5089
TA@ovr.dk - www.ovr.dk

Mammas, let your babies grow up to be cowboys !

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 14-03-01 17:31

Tjah, det fungerer jo ikke overvældende når "default.htm" ikke kan findes,
vel? *GGG*

mvh
Trond Øyvind Hermansen

____________________
www.welcome.to/oyvind

Fra : Andersen

Dato : 23-03-01 16:38

Hej Trond,

Jeg forstår ikke hvad du mener, for min udbyder kan ikke brude default men
derimod indeks.
Og filen hedder ikke htm, da det er en asp-fil, og forøvrigt virker siden da
fint, så jeg tror det er dit system der er noget galt med !! Hvis ikke så
skriv lige igen, det kan være der er noget jeg har misforstået !!

Trille

Fra : Leif Neland

Dato : 17-03-01 18:28

> [...]
linket
> til vores side, vil du så ikke være sød at skifte domænet ??

Forsiden er ligesom i Pixeline, hvor man skal prøve at klikke over det hele
for at se, om der sker noget...

Leif

Fra : Andersen

Dato : 23-03-01 16:38

Hej Leif,

Kunne ikke lade være at smile ad din sammenligning, fejlen er rettet !

Trille