Tegner søges.
Fra : poul kristensen

Dato : 11-03-01 23:28

Vi søger en dygtig autocad tegner som på freelance basis vil udarbejde
skitser mv. til brug for salg af parcelhuse. Vi har utrolig mange kunder som
ønsker hurtige forslag så du skal normalt kunne hjælpe inden for kort tid.

mvh.

Poulk@post10.tele.dk

Fra : Jens Juul Andersen

Dato : 14-03-01 01:07

Må jeg anbefale mig som samarbejdspartner. Også til rentegning.

Venlig hilsen
Jens Juul Andersen - JJA CONDUCT
Byggeteknisk projektering og -beregning.

Nattergalevej 18 B,
8464 Galten
Tlf. 86946701 Fax. 86946706
juul@post1.tele.dk