Hvad skal jeg lære..
Fra : Ukendt

Dato : 21-02-03 17:02

Jeg skal ikke lave en side i flash eller noget, skal bare lige kun bruge det
her:

Jeg har

5 emne billeder, det skal så været noget når man eks. tager musen over en
tekst hvor der står "internet" skal internet billede komme frem, og når man
tager musen over på "computer" skal computer billede komme frem. Og når
musen slet ikke er på nogle tekst, ja så skal den vise et helt andet
billede.

Jeg kunne godt tæke mig nogle overgange hvor det eksplodert e.l. Men det er
ikke så meget det. Det er mere det at få den til at skifte billede når man
rykker musen over på noget bestemt tekst o.s.v.
--
peet_dk was here...
website: http://www.peet.dk

Fra : hoaX

Dato : 21-02-03 23:36

"peet_dk" skrev

> [...]
> tager musen over på "computer" skal computer billede komme frem. Og når
> musen slet ikke er på nogle tekst, ja så skal den vise et helt andet

Det kan Javascript klare. Jeg kan ikke lige koderne, men det kan de i

> Jeg kunne godt tæke mig nogle overgange hvor det eksplodert e.l.

Det tror jeg ikke Javascript kan, men du kan jo høre ad

- hoaX
hoaX's website-->
www.hoaxmusic.dk