Svaremåde
Fra : Anet

Dato : 21-02-03 09:58

Nogle gange så har vi meget lange tråde herinde som jo er
herligt.....mmmeeennn så er der lige det....kunne alle ikke godt være søde
at.....

Når du svarer på et indlæs så tryk på "svar til gruppe". Klip så alt det
fyld væk i indlægget som ikke er relevant. Lad så evt. lige en enkelt linie
eller ord stå om hvad det er du vil svare på og gå så evt. to linier ned.
Ved linie start lav evt. (klip) og skriv så dit svar her. Dette vil forkorte
meget på trådene og det vil være nemmere at følge med i meget lange tråde.

EKSEMPEL:

hvem vil dog hjælpe mig med min hest der skal fodres to gange ekstra i løbet
af dagen????

(klip)
Jeg bor i nærheden og vil gerne fodre kl. 11.00 og kl. 15.00. Jeg hedder
Annette og bor på nabogården. Jeg kigger over til dig i aften så vi kan tale
om det.

--
Hilsen
Annette

---

Fra : PJM

Dato : 21-02-03 10:32

"Anet" <anet49@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[KLIP]
> Jeg kigger over til dig i aften
[KLIP]

Lyder fint -jeg glæder mig . Nå, bare for lige at indskyde, at man jo
også kan klippe for meget væk, så meningen med det foregående indlæg
forvanskes. Men ellers er jeg helt enig

mvh
pjm

Fra : Anet

Dato : 21-02-03 10:41

> [...]
>
> Lyder fint -jeg glæder mig . Nå, bare for lige at indskyde, at man jo
> også kan klippe for meget væk, så meningen med det foregående indlæg

(klip)
*GGGG* ja, et godt indskud også så et bliver så nemt som muligt at læse og
forstå også selv om der er mange indlæg i tråden.

Forresten hvis du kommer så tag kæresten med så giver jeg kaffen
thihihihi.....

Fra : Marlene

Dato : 21-02-03 10:54

Anet <anet49@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e55ea21$0$11081$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
forkorte
> meget på trådene og det vil være nemmere at følge med i meget lange tråde.

Det tænker jeg på mange gange dagligt, og det har været oppe at vende flere
gange her i gruppen. Så jeg glæder mig også. Dog grinte jeg lidt, da jeg
læste dit indlæg, for jeg tænker netop tit på dig, når jeg tænker på
"problemet"; ca. hver anden gang skriver du kun svaret uden at skrive det,
du svarer på...... Så mange gange må jeg gætte mig til, hvad det er, du
svarer på - for - som tidligere nævnt - så er der mange, der kun indlæser de
nye beskeder, hvis de f.eks. indlæses ved Outlook Express (det andet fylder
for meget), og så kan man ikke se, hvad det er der bliver svaret på.

Tak på forhånd.

Mvh. Marlene.

Fra : Anet

Dato : 21-02-03 11:00

> [...]
fylder
> for meget), og så kan man ikke se, hvad det er der bliver svaret på.

Hejsa Marlene

Ja, det er nok rigtig nok at jeg bare skriver svarene for tit syntes jeg at
det bliver alt for svært at følge med i de lange indlæg og rodet også men
jeg skal da huske at få lidt spørgsmål med også fremover. *SSS*

--
Hilsen
Annette