pdf i browser
Fra : anders larsen

Dato : 20-02-03 15:54

Hej
Jeg kan ikke forstå at jeg ikke kan læse PDF filer i min internet-browser
jeg har internet eksplore + acrobat reader 5.1, men når jeg ser på en
hjemmeside med pdf får jeg bare et hvid billede med et lille ikon oppe i
ventre hjørne, jeg har været inde i indstillinger hist og pist men har ikke
kunne finde forklaringen
Er der en venlig sjæl som kan hjælpe med opklaringen, så på forhånd tak
hilsen
anders

Fra : Gevaldi

Dato : 20-02-03 17:44

anders larsen skrev:

> [...]
> indstillinger hist og pist men har ikke kunne finde forklaringen
> Er der en venlig sjæl som kan hjælpe med opklaringen, så på forhånd

Har du sat flueben i Acrobat Reader for hvordan
den skal reagere i din webbrowser.

Åbn Acrobat og kik i indstillinger/indstillinger.

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.

Fra : anders larsen

Dato : 20-02-03 18:35

Ja, jeg har tjekket indstillinger og der er flueben i pdf i browser, men
lige meget hjælper det
hilsen
anders