Tilridning
Fra : Lotte Maria Engilber~

Dato : 20-02-03 13:03

Hej
Ja jeg ved godt det næsten lige har været oppe , men er der nogen der kan
anbefale mig et godt sted at få min islænderhoppe tilredet.
Jeg bor i Sværdborg, ved Lundby på sydsjælland.
Det betyder meget for mig at det er et godt sted der tager udgangspunkt i
hver enkelt hests udvikling samt er gode til træning af gangarter.
Håber I kan hjælpe mig

Hilsen

Lotte

Fra : Anet

Dato : 20-02-03 13:04

Undskyld min nysgerrighed men er det lundby ved Skælskør du bor?

--
Hilsen
Annette

Fra : Lotte Maria Engilber~

Dato : 21-02-03 15:24

> Undskyld min nysgerrighed men er det lundby ved Skælskør du bor?
>
> Jeg bor i Lundby ved Bårse, ved faktisk ikke hvor langt det er fra
Skælskør
Ja jeg har oz kigget på Joras

Hilsen

Lotte

Fra : Anet

Dato : 21-02-03 15:54

> Skælskør
> Ja jeg har oz kigget på Joras
>
> Hilsen
>
> Lotte

(klip)
Bårse ved Næstved?

--

~Hilsen
Annette~

Fra : Lotte Maria Engilber~

Dato : 21-02-03 17:49

> Bårse ved Næstved?

Ja netop, men er jo ikke så stedkendt her på egen da jeg jo er en af de
utallige tilflyttere der syntes huspriserne var urimlige i København
Det er oz bedre at ha´sin hest gående ved siden af sit hus end at skulle
cykle 11 km Så jeg kan ikke sige jeg savner Kbh.

Hilsen

Lotte

Fra : Anet

Dato : 21-02-03 19:39

> [...]
> Det er oz bedre at ha´sin hest gående ved siden af sit hus end at skulle
> cykle 11 km Så jeg kan ikke sige jeg savner Kbh.

Ok, det er lidt sjovt for jeg er jo lidt ved at se på islænder nu og jeg bor
så mellem Skælskør og Næstved men nærmest Skælskør. Du bor ca. 15 kilometer
på den modsatte side af Næstved.
Der findes palmevænget ved Fuglebjerg som også tager heste i tilridning og
træning. Jeg har været deroppe og ride og de var rigtig flinke. De hedder
Jens og Marie Louise Dement. prøv at ringe til dem og høre dem ad.

Fra : Pia J

Dato : 21-02-03 22:33

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote in message news:3e56724e$0$32038
> Der findes palmevænget ved Fuglebjerg som også tager heste i tilridning

Helt nøjagtig Palmevængevej. Kan ikke huske husnummer.

:Pia

Fra : Anet

Dato : 21-02-03 22:46

> Helt nøjagtig Palmevængevej. Kan ikke huske husnummer.
>
> :Pia

(klip)
Jens og Marie Louise Demant, palmevænget 23, Fuglebjerg

--

~Hilsen
Annette~

Fra : Pia J

Dato : 21-02-03 22:48

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote in message news:3e569e3d$0$31993
> (klip)
> Jens og Marie Louise Demant, palmevænget 23, Fuglebjerg

Beklager, men skal man finde det på KRAK, skal man altså skrive
PalmevængeVEJ. Det hedder vejen. Jeg kører på den hver dag! :)

:Pia

Fra : Pia J

Dato : 21-02-03 22:50

Palmevængevej

i et ord. :)

Fra : Anet

Dato : 21-02-03 22:57

> Palmevængevej
>
> i et ord. :)

(klip)

Ja, det er korrekt. Det er rimelig nemt at finde og det ligger meget
dejligt.

--

~Hilsen
Annette~

Fra : Lotte Maria Engilber~

Dato : 22-02-03 20:46

Tusind tak, dem prøver jeg da lige og ringe til
Anet: Du er da velkommen til at komme og se mine skønne Islændere, har 3.

Hilsen

Lotte ( der skal på katteudstilling i Holland og kører om 1 time og som
lige har været i lufthavnen og aflevere en kat der skulle til Østrig
*puuuhaaa* Se evt min hjemmeside www.zuzet.dk

Fra : Anet

Dato : 20-02-03 13:07

"Lotte Maria Engilbertsdottir" <lotte@zuzet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det betyder meget for mig at det er et godt sted der tager udgangspunkt i
> hver enkelt hests udvikling samt er gode til træning af gangarter.

(klip)

Det kan da godt være, at det lige har været oppe at vende i gruppen men ikke
alle har lyst. erfaring,mod og/eller tid til at tilride sin egen hest. Og en
islænder er jo lidt speciel idet den jo har et par ekstra gangarter. Har du
kigget inde på Joras.dk ???

--
Hilsen
Annette

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 20-02-03 13:12

Lotte Maria Engilbertsdottir wrote:
> [...]
> Det betyder meget for mig at det er et godt sted der tager udgangspunkt i
> hver enkelt hests udvikling samt er gode til træning af gangarter.

Jeg kan da anbefale os selv. Hvis det ellers er tilladt for fundatsen ;)

Se mere på http://geysirheste.dk, eller send mig en mail.

-dennis

Fra : Anet

Dato : 20-02-03 13:23

Fin hjemmeside

--
Hilsen
Annette

Fra : Lotte Maria Engilber~

Dato : 20-02-03 13:52

Himmerland er jo langt væk
Hvad tager I for tilridning? Ellers dejligt sted I har

Hilsen
Lotte