AutoCAD R14/2000
Fra : Martin Christiansen

Dato : 20-02-03 09:16

Hej !

Hvad er der blevet af ai_propchk i AutoCAD 2000..?
Findes der en tilsvarende dialogbaseret kommando i AutoCAD 2000..?

Mvh - Martin

Fra : CADmageren

Dato : 20-02-03 10:16

Hej Martin

mon ikke det skulle være noget i retning af DDEDIT

Mvh
CADmageren.dk

Michael Christoffersen

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Christiansen

Dato : 20-02-03 11:07

"CADmageren" <CADmageren.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Martin
>
> mon ikke det skulle være noget i retning af DDEDIT

Nej, det er kun til tekstredigering.

ai_propchk havde også lag, farver, størrelser mv.

Mvh - Martin

Fra : CADmageren

Dato : 20-02-03 13:31

Undskyld - Jeg var vist ikke helt vågen.

Det er naturligvis DDMODIFY du skal bruge - sorry..

/ CADmageren.dk

Michael Christoffersen

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Christiansen

Dato : 20-02-03 15:15

> Undskyld - Jeg var vist ikke helt vågen.
>
> Det er naturligvis DDMODIFY du skal bruge - sorry..

Ja, men jeg synes bare ikke den virker så "nem" som den andne kommando. Man
skal f.eks. udpege et objekt inden man vælger kommandoen.

Mvh - Martin

Fra : .Kody

Dato : 20-02-03 16:26

> Ja, men jeg synes bare ikke den virker så "nem" som den andne kommando.
Man
> skal f.eks. udpege et objekt inden man vælger kommandoen.
>

> Mvh - Martin

Ja man skal lige lære at holde af den, men det skal nok komme

..Kody

Fra : Martin Christiansen

Dato : 20-02-03 16:34

".Kody" <mgs@email.dk> skrev i en meddelelse news:b32s2f$6rm$1@sunsite.dk...
> Ja man skal lige lære at holde af den, men det skal nok komme

Så er der måske håb forude...

Mvh - Martin