Spørsmål eller gode tip
Fra : SAMTRONIC

Dato : 19-02-03 23:38

Hej alle sammen

Jeg håber at det er der rigtige gruppe, til at snakke om hardware.
Hvis i har nogle spørsmål eller vil i have nogle gode tip om EDB.
Kan i bare skrive til mig sam@samtronic.net
I kan også gå ind på min web www.samtronic.net

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 20-02-03 10:25

"SAMTRONIC" <sam@samtronic.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg håber at det er der rigtige gruppe, til at snakke om hardware.
> Hvis i har nogle spørsmål eller vil i have nogle gode tip om EDB.

Hvorfor i al verden skulle vi det ????
Så vidt jeg kan se på din rodede hjemmeside har du da ikke speciel viden om
CAD.
Hvis du vil hjælpe folk kan du jo bare svare på deres spørgsmål her.

Mvh. Jesper
Pro Engineer og Pro Desktop

Fra : P.C.

Dato : 20-02-03 10:43

Hi

"Jesper Sørensen" <jesper@egemosen.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> CAD.
> Hvis du vil hjælpe folk kan du jo bare svare på deres spørgsmål her.

Tja , ------- du har vel ret selvom man tit ligesom mangler noget grafik ved
siden af texten , det er usenet jo ikke særligt god til Man kan vel også sige
at usenet egner sig bedre til kæpheste end til grafik og jeg vil da indrømme at
de diskutioner om det ene eller andet program nu er "bedst" , ikke _lige er hvad
jeg gerne ville se på en liste der omfatter den danske CAD og forhåbentligt også
den danske CAM verden.
----- De ting hører jo lidt sammen hvilket man ikke altid får en fornemmelse af
når CAD kun bruges til fancy grafik.
Det er også et område som der helst burde være mere aktivt, før webbet skulle
suplere her i landet.
P.C.