Dansk forhandler af specielle sutter
Fra : Christian Aagot Riis

Dato : 19-02-03 14:39

Hej gruppe,

Jeg søger en dansk forhandler af sutter i stil med dem man finder der:
http://www.billybobpacifiers.com/

Er der nogen der ved, hvor de kan købes?

mvh

Christian

Fra : Gunnar007

Dato : 19-02-03 16:28

"Christian Aagot Riis" <christian@giraf.aagot.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe,
>
> Jeg søger en dansk forhandler af sutter i stil med dem man finder der:
> http://www.billybobpacifiers.com/

Det lykkedes ikke mig at finde dem i dk for ½ år siden..

Købte mine i dyre domme hos billybob

Hilsen G

Fra : Frank Horsøe

Dato : 19-02-03 20:25

Hej Christian
Sutterne kan fåes her:
http://www.sutten.shopbasic.dk/
Godt nok lidt peberet pris, men jeg tror det er alle pengene værd at se
svigermor i ansigtet efter at have haft sit hovede helt nede i barnevognen

Hilsen Frank

Fra : Christian Aagot Riis

Dato : 19-02-03 23:01

"Frank Horsøe" <horso@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> svigermor i ansigtet efter at have haft sit hovede helt nede i barnevognen

Hehe, tak for linket, så må vi få solgt nogle tomme flasker så der kan blive
råd til lidt spas.

/Christian

Fra : Musen

Dato : 23-02-03 19:40

> [...]
> svigermor i ansigtet efter at have haft sit hovede helt nede i barnevognen

Det er ikke nytårsløjer det er hærværk *GGGGGGG*

/Mia

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 23-02-03 21:43

Frank Horsøe wrote:

> Sutterne kan fåes her:
> http://www.sutten.shopbasic.dk/

Hmm... Ejeren af webbutikken skulle lige have forklaret at der er 14
dages returret ved fjernkøb, men ellers var det et fint handelsforløb.
Jeg (eller rettere: Min datter) er nu i besiddelse af en sut med
vampyrtænder.

> Godt nok lidt peberet pris, men jeg tror det er alle pengene værd
> at se svigermor i ansigtet efter at have haft sit hovede helt nede
> i barnevognen

Moderen mener sutten er skrækkelig og datteren synes den er meget bedre
end de kedelige hvide, hun plejer at bruge, så foreløbig må det
betegnes som en succes.

Den øvrige familie og den resterende omverden er endnu ikke udsat for
synet, men jeg agter at afprøve tricket med ungen i barnevognen. "Har
du ikke lyst til at tage hende op? Hun har sådan et dejligt smil, når
hun vågner".
--
Far + digitalkamera + webserver = <url: http://ekot.dk/frida/ >