Der sker noget herinde
Fra : Anet

Dato : 19-02-03 13:30

Det er dejligt at der virkelig sker noget herinde og der er jo mange gode
emner der er oppe at vende. For bare nogle år siden syntes jeg, at der kunne
gå dage hvor der ikke kom et eneste nyt indlæg her. Nu er det da lidt sådan,
at man lige klikker ind og joh, der er sørme nogle nyt spændende indlæg her.
Det er jo skønt, at det ser ud til, at folk kan lide gruppen og at vi er
meget forskellig både i alder, erfaring og hestevalg.

--
Hilsen
Annette

Fra : Marlene

Dato : 19-02-03 13:47

Anet <anet49@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e5378b5$0$232$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> Det er jo skønt, at det ser ud til, at folk kan lide gruppen og at vi er
> meget forskellig både i alder, erfaring og hestevalg.

Ja, jeg vil da gerne være den første til at sige - endnu engang - at jeg er
meget, meget glad for denne gruppe, og jeg suger svarene til mig.......
Skønt!

Mvh. Marlene.

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 19-02-03 20:22

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote in message

> Det er dejligt at der virkelig sker noget herinde

[snip]

Hæ, bare vent til vejret bliver bedre. Så er der forhåbentlig ikke een der
skriver noget herinde - for jeg håber da, at alle så er ude at ride.

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Anet

Dato : 19-02-03 21:01

> Hæ, bare vent til vejret bliver bedre. Så er der forhåbentlig ikke een der
> skriver noget herinde - for jeg håber da, at alle så er ude at ride.
>

> mvh
> Trond Øyvind Hermansen

Ja, det er rigtigt men der er også kommet mange nye herinde kan jeg se og
det er jo dejligt. Joh, flere vi er jo mere interessant er det jo og jo
flere gode emner får vi op at vende herinde.

--
Hilsen
Annette

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 19-02-03 21:42

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> wrote:

>Hæ, bare vent til vejret bliver bedre. Så er der forhåbentlig ikke een der
>skriver noget herinde - for jeg håber da, at alle så er ude at ride.

Lige et øjeblik !!!

Vejret i øjeblikket er skam helt udemærket til at ride i. Har selv i
de tre seneste dage haft nogle af de bedste ture som man kan ønske. I
dag solskin med træerne hvide af rimfrost og næsten ingen vind.
Frosset jord der lige akkurart var tøet så meget at hovene kunne stå
fast. Kors i hytten hvor blev der løbet. Hvor var i andre henne ???

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Anet

Dato : 19-02-03 22:36

Jeg ligger syg her hjemme med mellemørebetændelse. Har fået en ørepineblomst
i dag til at tage ørerpinen. Måske det hjælper. Nogen der kender til den
herinde?

--
Hilsen
Annette

Fra : taina

Dato : 19-02-03 23:21

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> skrev i en meddelelse

>Hvor var i andre henne ???

Jeg stod og kiggede på hesten, der går med sko og overvejede, om jeg da ikke
kunne pille dem af et øjeblik - bare en time

Her i Vejle er der nemlig stadig mange grimme, grimme farlige glatte steder.

hej fra tina

Fra : Nina Svanholm

Dato : 20-02-03 10:36

Hvor var i andre henne ???

> Med venlig hilsen
> Ole Braad-Sørensen
> www.soholm.com

På ryggen af min hest i det dejligste solskinsvejr Rider i øvrigt altid
uanset vejret (på nær når der ligger sne)

Venlig hilsen Nina Svanholm.