fældetid
Fra : Musen

Dato : 19-02-03 11:59

Jeg synes begge hestene er begyndt at fælde. Er det ikke lidt tidligt med
alt det frost vi har? Jeg kan egentlig ikke huske hvornår Nilco plejer at
fælde, men mener først det er når det ikke sådan er frostvejr om dagen...
/Musen

Fra : Pia J

Dato : 19-02-03 12:21

Jeg har ofte hørt at det ikke har noget med temperaturen at gøre, men
mængden af dagslys. Og dagene er jo ved at blive længere, hurra!

Mine katte og den ene hund fælder også enormt lige nu.

:Pia

Fra : Musen

Dato : 20-02-03 19:19

> Jeg har ofte hørt at det ikke har noget med temperaturen at gøre, men
> mængden af dagslys. Og dagene er jo ved at blive længere, hurra!

Nååååhja det er da vist også rigtigt...Og ja det er bare SÅ dejligt at stå
op om morgenen og kigge ud på morgensolen i de her dage

> Mine katte og den ene hund fælder også enormt lige nu.

Ja tænk jeg gik faktisk så sent som igår og bandede over alle de hundehår
der ligger overalt...Så Samson må jo da også fælde en del. Måske synes jeg
bare foråret kommer tidligere iår end det plejer at gøre...Sikkert fordi jeg
går hjemme og nyder det *SSS*

Venlig hilsen Musen...

Fra : Anet

Dato : 19-02-03 13:15

Vores startede for ca. 3 uger siden og joh, lige her over nytår plejer de at
starte på det. Jeg syntes også godt at de må beholde lidt pels i det kolde
vejr men det regulerer hestene jo selv.

--
Hilsen
Annette

Fra : Marlene

Dato : 19-02-03 13:15

Musen <xxmivse@sol.dkxx> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e536389$0$13230$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> fælde, men mener først det er når det ikke sådan er frostvejr om dagen...

Har selv stillet samme spørgsmål for omkring en uge siden - måske længere.
Du kan se svarene der.......

Mange solskinshilsner

Marlene.

Fra : Musen

Dato : 20-02-03 19:17

klip---

> Har selv stillet samme spørgsmål for omkring en uge siden - måske længere.
> Du kan se svarene der.......

ups pinligt...Det havde jeg ikke set

/Musen

Fra : Heidi Falch

Dato : 24-02-03 23:21

Musen <xxmivse@sol.dkxx> skrev:

<snip>

>ups pinligt...Det havde jeg ikke set

Det er hvad der sker

Men jeg kan så fortælle, at det åbenbart i dag er gået op for min
islænderhoppe, at det da vist er ved at blive forår...ihvertfald
er hun begyndt at overveje om ikke det er på tide at finde
sommertøjet frem, hvilket så samtidig betyder, at jeg slæber en
kvart til en ½ hest med hjem fra stalden efter endt strigletur.
*GG*

--
Knus,

Trolden

Fra : Musen

Dato : 25-02-03 22:23

klip---
> [...]
> sommertøjet frem, hvilket så samtidig betyder, at jeg slæber en
> kvart til en ½ hest med hjem fra stalden efter endt strigletur.

Det er nu så hyggeligt at have sin hest med i sofaen om aftenen *SSSS*

/Musen

Fra : Anet

Dato : 25-02-03 22:58

> Det er nu så hyggeligt at have sin hest med i sofaen om aftenen *SSSS*
>
> /Musen

(klip)

Ja, folk holder sig de underligste kæledyr indendørs må jeg sige *GGG*

--

~Hilsen
Annette~

Fra : Heidi Falch

Dato : 26-02-03 17:03

Musen <mivsesnabela@sol.dk> skrev:

<snip>

>Det er nu så hyggeligt at have sin
>hest med i sofaen om aftenen *SSSS*

Desværre er min kæreste ikke enig med dig

--
Knus,

Trolden, som egt. synes det er meget flinkt af hesten...tænk nu,
hvis jeg frøs - jeg har jo ingen pels *GGG*