Indholdsfortegnelse
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 17-02-03 19:42

Hvad er det nu man kalder sådan en - og ikke mindst: Hvordan er
det nu man laver den - den lille rude med stikordslinks og scroller som
fx findes på forsiden af Knuds http://home13.inet.tele.dk/smedpark/ ?

Jeg synes ikke jeg kan finde den i FP2000.

--
Forbindtligst
Jørgen Grandt alias www.hamigen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-02-03 19:56

"Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> skrev :

>findes på forsiden af Knuds http://home13.inet.tele.dk/smedpark/ ?
>
>Jeg synes ikke jeg kan finde den i FP2000.

Mig bekendt kan det ikke laves i FP.

<form>
<select style="width: 150px"
onChange="window.open(this.options[this.selectedIndex].value,'_self')">
<option selected>vælg et link</option>
<option value="link1.htm">Link1</option>
<option value="link2.htm">Link2</option>
<option value="link3.htm">Link3</option>
</select>
</form>

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 17-02-03 20:02

Knud Gert Ellentoft skrev bl.a.:

> Mig bekendt kan det ikke laves i FP.
>
> <form>
(...)

Tak!

--
Forbindtligst
Jørgen Grandt

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 17-02-03 20:19

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Mig bekendt kan det ikke laves i FP.

Det er nok rigtigt. Jeg kan i al fald ikke få de opgivne koder på plads.
Sætter jeg dem ind på HTML-siden kommer de frem på normal-siden
nøjagtig på samme måde. Og altså ikke som et vindue med en scroller!
Ærgerligt.

--
Forbindtligst
Jørgen Grandt

Fra : Per Ahm

Dato : 17-02-03 20:58

"Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sætter jeg dem ind på HTML-siden kommer de frem på normal-siden
> nøjagtig på samme måde. Og altså ikke som et vindue med en scroller!

Hej Jørgen!

Kopier koden ind i din notepad først, og så ind i din HTML, visning... Så
virker det!

Koden igen fra KGE:

Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 17-02-03 23:14

Per Ahm skrev bl.a.:

> Hej Jørgen!
>
> Kopier koden ind i din notepad først, og så ind i din HTML, visning... Så
> virker det!

Nå, sådan! Tak til Per og Knud.

--
Forbindtligst
Jørgen Grandt

Fra : Per Ahm

Dato : 17-02-03 23:29

> Nå, sådan! Tak til Per og Knud.

> Forbindtligst
> Jørgen Grandt

Velbekom du!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-02-03 21:07

> [...]

>Sætter jeg dem ind på HTML-siden kommer de frem på normal-siden
>nøjagtig på samme måde. Og altså ikke som et vindue med en scroller!

Øhh, er ikke lige med på, hvad du mener.

Er det ikke dropdownbox du merner?
Jeg har ikke andet på forside nu.

Det vindue, der i sin tid var med nye sider er disablet, dels
fordi jeg ikke får gjort ret meget ved siden og dels fordi det
ikke virker i IE 6 m. sp 1 installeret.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 18-02-03 00:17

Knud Gert Ellentoft skrev bl.a.:

> Øhh, er ikke lige med på, hvad du mener.

Jeg tror som sagt jeg har fundet ud af det nu. Bortset fra at jeg ikke kan få
"rullepanelvinduet" til kun at vise 'overskriften' (hos Knud: Vælg side + en
pil-ned-knap). Hos mig vises héle rullepanelvinduet med alle linksene neden-
under den markerede overskrift. Hos Knud bliver vinduet lille igen, når man
klikker et sted uden for det; det kan jeg ikke få det til.

--
Forbindtligst
Jørgen Grandt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-02-03 02:07

"Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> skrev :

>Hos mig vises héle rullepanelvinduet med alle linksene neden-
>under den markerede overskrift.

Lad os dog se siden, hvor den fejler eller en testside, så er det
meget nemmere at svare.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 18-02-03 08:09

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Lad os dog se siden, hvor den fejler eller en testside, så er det
> meget nemmere at svare.

Jeps. Den har adressen
http://www.grandt-aarhus.dk/jg-test2.htm

--
Venligst
Jørgen Grandt / www.hamigen.dk (mails til mig er minus 'men')

Fra : Per Ahm

Dato : 18-02-03 17:19

> [...]

>"rullepanelvinduet" til kun at vise 'overskriften' (hos Knud: Vælg side +

Sæt Size=1 istedet for 5, det er det antal linjer den viser!
--
Per Ahm - www.perahm.dk