Køb af hest?!?
Fra : Tine Gade

Dato : 17-02-03 14:31

Fra : Torben Hansen

Dato : 17-02-03 18:49

Hej Tine.

Jeg kan varmt anbefale Kristian Skovridder i Taulov ved Fredericia.
Han har en salgsstald der hedder "Stald Holmegård" han beskæftigere sig mest
med springheste. Og endnu et plus hans heste er utroligt godt redet.
Bare lige et råd fra mig
Hilsen Tine, Vejle.

Fra : taina

Dato : 17-02-03 23:57

Hejsa!

Der er også Frank Boje tæt på Vejle. Han avler oldenborgere, og jeg har ikke
hørt noget om, at han har snydt nogen - kun om at han selv er blevet taget
ved næsen, fordi han er for flink
Han kan fanges på tlf. 24 23 46 58

Med venlig hilsen tina

Fra : Anet

Dato : 18-02-03 13:45

Prøv evt. at spørge Jeres smed ad om han ved hvor der står sådan en hest som
I søger. På den måde var vi heldige den ene gang vi købte hest for en del år
siden.
Smedene kommer jo mange steder og hører jo en masse.

--
Hilsen
Annette